مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان خبر داد:

۴۴۰ دستگاه وانت بار در سمنان کارت هوشمند گرفتند

سمنان (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از فراهم شدن امکان ثبت‌نام اینترنتی رانندگان و مالکان وانت‌بار خبر داد و گفت: ۴۴۰ دستگاه وانت بار در سمنان کارت هوشمند گرفتند.

کد مطلب: ۱۰۰۵۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
۴۴۰ دستگاه وانت بار در سمنان کارت هوشمند گرفتند

احسان منصورکیایی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان، گفت: با توجه به طرح ساماندهی حمل‌ونقل وانت‌بارها و از آنجایی که مقررشده تخصیص سهمیه سوخت به وانت‌بارها بر اساس پیمایش ثبت‌شده در اسناد حمل صورت پذیرد، رانندگان و مالکان وانت‌بار برای فعالیت در جاده‌های برون‌شهری بایستی اسناد حمل وانت‌بار (کارت هوشمند راننده، کارت هوشمند وانت‌بار و بارنامه) به همراه داشته باشند، در غیر این صورت با متخلفان برخورد قانونی انجام می‌شود.

وی افزود: به‌منظور تسهیل در ثبت‌نام کارت هوشمند رانندگان و مالکان وانت‌بار برون‌شهری، امکان ثبت‌نام غیرحضوری از طریق مراجعه به پرتال سامانه کارت هوشمند، فراهم شده و متقاضیانی که تاکنون نسبت به دریافت کارت اقدام نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به زیرسیستم ثبت‌نام ناوگان و راننده وانت‌بار در پرتال سامانه کارت هوشمند در قسمت خدمات غیرحضوری به آدرس www.smartcard.rmto.ir، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

منصورکیایی به رانندگان و مالکان وانت‌بارهای بین‌شهری توصیه کرد تا هر چه سریع‌تر برای ثبت‌نام اخذ کارت هوشمند اقدام کنند تا در ماه‌های آتی از بابت فعالیت حمل‌ونقلی و اختصاص سوخت ناوگان خود دچار مشکل نشوند.

وی گفت: امکان ثبت‌نام حضوری متقاضیان از طریق مراجعه به مراکز مجاز صدور کارت هوشمند در استان محل سکونت خود نیز وجود دارد و تا امروز 440 دستگاه وانت بار در سمنان کارت هوشمند گرفته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار