نازنین بنیادی بازیگر سریال «ارباب حلقه‌ها» شد

تهران (پانا) - آمازون در سایت خود بازیگران فصل اول سریال «ارباب حلقه‌ها» را معرفی کرد که نام نازنین بنیادی بازیگر ایرانی - امریکایی در میان آنها دیده می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۰۵۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
نازنین بنیادی بازیگر سریال «ارباب حلقه‌ها» شد

به گزارش ورایتی، استودیو آمازون اولین گروه از بازیگران سریال ارباب حلقه‌ها را رسما معرفی کرد. این گروه بازیگران اصلی شامل رابرت آرامایو، اووین آرتور، نازنین بنیادی، تام باج، مورفید کلارک، اسماعیل کروز کوردووا، اما هوروات، مارکلا کاونا، ژوزف ماول، تایرو موهافیدین، سوفیا نام‌وت، مگان ریچاردز، دیلن اسمیت، چارلی ویکرز و دنیل ویمن است. تصاویر این بازیگران را می‌توانید در پایین مشاهده فرمایید:

شماری از این افراد (رابرت آرامایو، مورفید کلارک، اما هوروات، مارکلا کاونا، ژوزف ماول) پیش‌تر در خبرهای غیررسمی معرفی شده بودند، اما حالا آمازون فهرست کامل گروه نخست از بازیگران اصلی سریال ارباب حلقه‌ها را منتشر کرده است. در میان خبرهای غیررسمی ماکسیم بالدری نیز جزوی از بازیگران معرفی شده بود اما در گروه معرفی شده فعلی نام وی به چشم نمی‌خورد.

یکی از مدیران بخش تلویزیون آمازون به نام ورنون سندز در نشست مطبوعاتی انجمن منتقدان تلویزیون (TCA) که این خبر در آن اعلام شده، گفت آن‌ها هنوز به دنبال جذب بازیگر برای چند نقش کلیدی دیگر هستند. در حال حاضر اطلاعاتی رسمی درباره این که کدام بازیگر چه نقشی را ایفا خواهد کرد منتشر نشده است. اما براساس شایعاتی که تا به امروز مطرح شده است، مارکلا کاونا قرار است نقش «تایرا» را ایفا نماید و به همراه رابرت آرامایو (در نقش بالدر) قرار است در مقابل شخصیت منفی داستان به نام اورِن با بازی ژوزف ماول قرار بگیرند؛ همچنین براساس شایعات موجود گفته می‌شود مورفید کلارک قرار است نقش گالادریل در سال‌های جوانی در دوران دوم سرزمین میانه را بازی کند.

شورانرهای سریال ارباب حلقه‌ها، جی. دی. پین و پاتریک مک‌کی، نیز در این نشست اعلام داشتند: «پس از جستجویی گسترده و در سطح جهانی، بالاخره مفتخریم تا از اولین گروه از بازیگران فوق‌العاده‌ای رونمایی کنیم که قرار است در سریال ارباب حلقه‌های آمازون ایفای نقش کنند. این زنان و مردان پراستعداد برای ما ارزشمندتر از فقط نقش بازیگری خود هستند: آن‌ها جدیدترین اعضای خانواده‌ای خلاق به حساب می‌آیند که اکنون بدون خستگی در تلاش‌اند تا برای طرفداران و مخاطبان سراسر دنیا به سرزمین میانه حیاتی دوباره ببخشند.»

یکی از نکات قابل توجه در خصوص بازیگران اعلامی، حضور نازنین بنیادی بازیگر ایرانی در میان بازیگران این پروژه است.

استان این مجموعه در «عصر دوم سرزمین میانی»، جایی که حلقه‌های منسوب به حلقه‌های قدرت ساخته شدند و شخصیت شرور «‌لرد سارون» به قدرت رسید، به وقوع می‌پیوندد. مجموعه فیلم‌های بلند اقتباس شده از رمان‌های «تالکین» ‌که کارگردانی آن را «‌پیتر جکسون» بر عهده داشته در مجموع حدود ۶ میلیارد دلار در جهان فروخت و در مجموع ۱۷ جایزه اسکار از جمله اسکار بهترین فیلم بلند را از آن خود کرد.

«خوان آنتونیو بایونا»‌ کارگردانی دو قسمت اول این سریال جدید را بر عهده خواهد داشت و به عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور خواهد داشت.

مدیر استودیوی آمازون،‌ پیشتر در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود، امیدوار است اولین قسمت از این مجموعه در سال ۲۰۲۱ پخش شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار