عزّت،استقلال و معنویت جامعه بسته به جایگاه آموزش و پرورش

بیرجند(پانا)-استاندار خراسان جنوبی گفت: عزّت، سربلندی، استقلال، کرامت و معنویت هرجامعه بستگی به جایگاه و عظمت آموزش و پرورش دارد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
عزّت،استقلال و معنویت جامعه بسته به جایگاه آموزش و پرورش

محمد صادق معتمدیان، استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش استان صبح امروز با صدور پیامی فرا رسیدن هفته شوراهای آموزش و پرورش را گرامی داشت.

در متن پیام استاندار خراسان جنوبی آمده است:

عزّت، سربلندی، استقلال، کرامت و معنویت هرجامعه بستگی به جایگاه و عظمت آموزش و پرورش دارد و این مهم در پرتو عنایات الهی و حضور آگاهانه و داوطلبانه تمامی عوامل سهیم و موثر، به ویژه فرهنگیان پرتلاش تبیین و محقق می گردد.

شوراهای آموزش و پرورش، کانون هم اندیشی و همگرایی فکری در جهت ارتقای عملکرد آموزش و پرورش هستند و فضای حضور و بهره مندی از فکر صاحبان اندیشه را مهیا می سازند. هدف از تصویب قانون شوراهای آموزش و پرورش نیز تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر آموزش و پرورش و بهره گیری از کلیه امکانات جهت تاسیس، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و استفاده از مشارکت محلی برای ارتقای فعالیت های آموزش و پرورش است.

در سالروز تصویب این قانون مترقّی و در هفته گرامیداشت این رویداد مهم(24لغایت30دیماه)، از مشارکت فعال و هم اندیشی اعضای فرهیخته ی این شوراها در استان و شهرستان ها سپاسگزاری می نمایم و امیدوارم با اتکال به خداوند سبحان و بهره گیری از خرد جمعی صاحب نظران معزز، شاهد همراهی بیشتر مردم و مسئولین در تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در سال رونق تولید باشیم.

محمدصادق معتمدیان

استاندار خراسان جنوبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار