در مراسم بزرگداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش استان زنجان عنوان شد:

جامعه توسعه یافته در گرو توسعه آموزش و پرورش است

زنجان(پانا) - مراسم بزرگداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش استان زنجان برگزار شد. این جلسه با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی، مدیر کل دفتر امور شوراهای وزارت آموزش و پرورش، استاندار زنجان، مدیر کل آموزش و پرورش استان، ائمه جمعه و فرمانداران استان زنجان در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
جامعه توسعه یافته در گرو توسعه آموزش و پرورش است

مجتبی زینی وند معاون وزیر و رئیس سازمان مراکز و مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی در این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی، گفت: از استاندار فهیم زنجان که خود فرهنگی بوده و عشق به آموزش و پرورش در وجودشان نهادینه است، امام جمعه زنجان به عنوان یکی از چهره های برجسته مذهبی و فرهنگی کشور و مدیر کل توانمند استان که از چهره های فعال در این حوزه هستند و هر جا بوده اند منشا تحول هستند، تقدیر و تشکر می کنم.

معاون وزیر و رئیس سازمان مراکز و مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی اظهار کرد: در این مدت که ما بررسی کرده ایم، رشد و پیشرفت ویژه ای را در استان زنجان شاهد بوده ایم.

او گفت: ١٧ دستگاه در شورای آموزش و پرورش، شرکای ما بوده و در برنامه ریزی، اجرا و...کمک حال ما هستند و صمیمانه از این دستگاه ها تقدیر و تشکر می کنم.

او با ذکر این نکته که اگر قرار است جامعه توسعه یافته داشته باشیم، باید آموزش و پرورش ما توسعه پیدا کند، عنوان کرد: تنها مسیر توسعه کشور، توسعه سرمایه انسانی است و بدون آموزش و پرورش کارامد، پویا و پاسخگو نمی توان جامعه ای موفق را شاهد بود.

رئیس سازمان مراکز و مدارس غیر دولتی بیان کرد: جامعه دارای قدرت اقتصادی، علمی و صنعتی مستلزم تربیت دانش آموزانی خلاق است و این تربیت جز در آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

او با بیان این نکته که مدارس و مراکز غیر دولتی نماد مشارکت همگانی مردم هستند، گفت: آموزش و پرورش در توسعه سرمایه انسانی نیازمند مشارکت همه مردم، دستگاه های دولتی و نهادهای غیر دولتی است و رسالت شورای آموزش و پرورش، استفاده از ظرفیت مشارکت همه بخش های دولتی، غیر دولتی و مردم در ارتقای تعلیم و تربیت است.

زینی وند همچنین گفت: شورای آموزش و پرورش می تواند زمینه عملکرد پایدار و مطلوب در رشد آموزش و پرورش را ایجاد کند.

او ادامه داد: ارتقای رتبه استان زنجان در کنکور از جایگاه ٢٤ به ١٦ کار بسیار بزرگ، جهش و تحول است و در بحث توسعه کیفی مدارس غیر دولتی و توسعه فضاهای ورزشی، استان زنجان رتبه خوبی داشته است.

معاون وزیر و رئیس سازمان مراکز و مدارس غیر دولتی در پایان ضمن قدردانی مجدد، اظهار کرد: از استاندار زنجان درخواست داریم در خصوص رفع مسائل و مشکلات موسسین مدارس غیردولتی، خصوصا در بحث فضا های آموزشی اهتمام ویژه داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار