معاون اوقاف لرستان: اجرای برنامه‌های سوگواره «یاس نبوی» در ۶۰ بقعه متبرکه لرستان

خرم‌آباد(پانا)-معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان از اجرای برنامه‌های سوگواره «یاس نبوی» در ۶۰ بقعه متبرکه این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون اوقاف لرستان:  اجرای برنامه‌های سوگواره «یاس نبوی» در ۶۰ بقعه متبرکه لرستان

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده روز سه شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها، از برگزاری برنامه‌های سوگواره یاس نبوی در ۶۰ بقعه متبرکه لرستان از ۵ الی ۱۱ بهمن خبر داد.

وی، گفت: به منظور تکریم و بزرگداشت مقام و منزلت حضرت فاطمه زهرا (س) ویژه برنامه‌های سوگواره یاس نبوی از ۵ تا ۱۱ بهمن ماه در ۶۰ بقعه متبرکه لرستان و با حضور مبلغین بومی و اعزامی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان، گفت: از طرف دفتر اعزام مبلغ سازمان اوقاف هم تعداد ۲۵ مبلغ به لرستان اعزام خواهد شد که به همراه ۵ مبلغ بومی مستقر در بقاع متبرکه از تاریخ ۵ بهمن لغایت ۱۱ بهمن برنامه‌های سوگواره یاس نبوی شامل اقامه نماز جماعت، سخنرانی و عزاداری را برگزار خواهند کرد.

حجت الاسلام عباس زاده، خاطر نشان کرد: همایش «رهروان یاس نبوی» نیز با حضور بانوان در عصر روز شهادت در بقاع متبرکه شاخص هر شهرستان برگزار خواهد شد.

وی، برپایی «خیمه‌های معرفت» را نیز یکی دیگر از برنامه‌ها عنوان و افزود: با حضور مبلغین غرفه‌های یاس نبوی با موضوعات پرسش و پاسخ، جوانان و نوجوانان و مشاوره وقف برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار