تامین اعتبار فولاد ذوب آهن ازنا از طریق ایمیدرو دنبال می‌شود

خرم‌آباد (پانا) استاندار لرستان گفت: ادامه اجرای طرح فولاد و ذوب آهن ازنا نیازمند تامین اعتبار مالی است که این مهم در رایزنی با سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) پیگیری می شود.

کد مطلب: ۱۰۰۵۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
تامین اعتبار فولاد ذوب آهن ازنا از طریق ایمیدرو دنبال می‌شود

سید موسی خادمی روز سه شنبه با تاکید بر استقبال استان از مشارکت ایمیدرو در احداث مجتمع فولاد و ذوب‌آهن ازنا افزود:‌ در ادامه پیگیری مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی استان با دکتر خداداد غریب‌پور معاون وزیر و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) رایزنی شده است.

وی اظهار داشت:‌ در این نشست، نحوه مشارکت سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) در مجتمع فولاد و ذوب‌آهن ازنا بررسی شد و انتظار می رود با توجه به مساعدت استان برای فراهم کردن شرایط حضور این شرکت، فعالیت ایمیدرو در مجتمع فولاد و ذوب آهن ازنا محقق شود.

وی ادامه داد: این طرح با سرمایه گذاری ۱۰ هزارو ۳۵۰میلیارد ریال و با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال تکمیل است که نیاز به تامین اعتبار دارد و با راه‌اندازی آن حدود یک هزار و ۱۶۰ فرصت شغلی ایجاد می شود.

خادمی تصریح کرد:‌ مجتمع فولاد و ذوب‌آهن ازنا در فاز نخست با ظرفیت تولید ۱.۲ میلیون تن ورق فولادی در سال و در فاز دوم با ظرفیت تولید ۷۰۰ هزار تن شمش فولادی به بهره‌برداری خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار