فرماندار اردکان: دهه فجر ، فرصتی برای تبیین شکوفایی ارزش‌های دینی و ملی است

یزد(پانا)- فرماندار اردکان با بیان اینکه دهه فجر انقلاب در ایران فرصت بسیار مناسبی برای تبیین شکوفایی ارزش‌های دینی و ملی ایرانیان است، گفت: دستاوردهای نظام اسلامی با توجه به شرایط کنونی منطقه باید بیشتر از گذشته برای نسل‌های مختلف جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان تبیین شود.

کد مطلب: ۱۰۰۵۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اردکان:  دهه فجر ، فرصتی برای تبیین شکوفایی ارزش‌های دینی و ملی است

به گزارش ایرنا بهروز شهابی زاد روز سه شنبه در جمع مسوولان و رییسان کمیته‌های دهه مبارک فجر انقلاب که با حضور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار شد، افزود: برنامه‌های این دهه باید با رویکرد و مشارکت حداکثری مردم، شاخص‌تر از هرسال و به زبان روز و منطبق با نیازهای جوانان و نوجوان طراحی و اجرا شود.

وی در ادامه با اشاره به شهادت سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش از وی با عنوان فرماندهی مردمی و جان‌برکف نظام یاد کرد و گفت: سپهبد شهید سلیمانی تمام عمر با برکت خود را صرف دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی کرد و شهادتش نیز موجب وفاق، هم‌دلی و اتحاد هرچه بیش‌تر در جامعه شد.

فرماندار اردکان با ابراز تأسف از حادثه تلخ جان‌باختن تعدادی از هموطنان در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر سردار سلیمانی و فاجعه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین در مسیر هوایی تهران - کی یف گفت: با وجود سختی ها و مصیبت‌بار بودن این حوادث، نباید این مساله دستاویزی برای هجمه به نیروهای مخلص انقلاب و ایجاد تفرقه در جامعه شود.

شهابی‌زاد در ادامه با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شکوه هرچه بیشتر مراسم امسال را با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و حوادث اخیر خواستار شد و افزود: دستاوردهای انقلاب باید برای نسل‌های مختلف به‌ویژه جوانان تبیین شود.

پیش بینی بیش از هزار عنوان برنامه در اردکان

وی با بیان اینکه بیش از هزار عنوان برنامه در سطوح مختلف در بخش‌های سه‌گانه شهرستان اردکان پیش‌بینی شده است، از شور و شعور بالای سیاسی و قدرشناسی مردم در مناسبت‌های گوناگون تقدیر کرد و افزود: مسوولان باید پاسدار اعتماد مردمی که سرمایه بزرگ نظام و انقلاب است، باشند.

همچنین رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: انقلاب ایران، مقدمه ظهور و حکومت امام زمان (عج) است و حوادث سال‌های اخیر، جدایی بسیاری از حکومت‌ها از استکبار جهانی را نشان می‌دهد.

حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی اظهارداشت: آمریکا در فاجعه ترور سردار شهید سلیمانی، اتحاد جهانی را علیه خود بیشتر کرد و اکنون تمام کشورها به‌دنبال اخراج این رژیم جنایتکار از منطقه هستند.

وی با اشاره به بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر، انقلاب اسلامی را انقلاب« معنا، ایثار و امداد الهی » دانست و افزود: باید پیام شهدای انقلاب در برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر دیده شود.

فخرالدینی، جوانان را مخاطب اصلی در برنامه‌های دهه مبارک فجر دانست و افزود: نتیجه عملکرد کارگروه‌های بزرگداشت دهه فجر باید هم‌افزایی ملی، تقویت وحدت و حضور پرشور مردم در انتخابات پیش‌رو که دوم اسفند ماه ۹۸ برگزار می شود،باشد.

برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی همه ساله از ۱۲ بهمن در شهرها و مراکز بخش های کشور شروع می شود و با راهپیمایی ۲۲ بهمن پایان می یابد.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار