برگزاری دوره آموزشی مدرسان آموزش خانواده ناحیه دو شهر ری

شهر ری(پانا) - مدیرمرکزمشاوره خانواده پیوند(انجمن اولیاء ومربیان) اداره آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری از برگزاری کارگاه آموزشی مدرسان آموزش خانواده انجمن اولیا و مربیان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی مدرسان آموزش خانواده ناحیه دو شهر ری

فرشته‌عباسی در گفتگو با خبرنگارپانا‌ هدف از برگزاری این دوره آموزشی را دانش‌افزایی و ارتقاء صلاحیت حرفه‌ای و مهارت مدرسان پذیرفته شده برشمرد و افزود: رسالت اصلی انجمن اولیاء و مربیان فراهم‌سازی بستر مناسب برای مشارکت آگاهانه اولیاء در فرایند مدرسه و تعلیم و تربیت فرزندانشان است،چرا که لازمه توفیق در فرایند تعلیم و تربیت تعامل و مشارکت سازنده خانه و مدرسه است.
اودر ادامه با اشاره به برگزاری بیش از 100 کارگاه آموزشی توسط مدرسین برای خانواده‌ها در سطح مدارس ناحیه ادامه داد: انجمن اولیا و مربیان می‌تواند در روش و برنامه‌های تربیتی خانه و مدرسه هماهنگی ایجاد کند و این هماهنگی و هم‌افزایی به اثر بخشی بیشتر فعالیت‌ها منجر شود.
عباسی‌مدیرمرکزمشاوره خانواده پیوند(انجمن اولیاء ومربیان)اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری اثر بخشی به فعالیت و حضور خانواده ها در مدارس را مهمترین راهبرد حوزه کاری خود برشمرد و اضافه کرد : اگر حضور خانواده‌ها در مدارس آگاهانه باشد، بر اثر بخشی بیشتر برنامه‌ها تاثیر مثبت خواهد گذاشت و کمک می‌کند تا مدارس با سرعت بیشتری اهداف کلان تعلیم و تربیت را ادامه دهند.


/خبرنگار:جوادتلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار