فولادوند: کیفیت آموزشی تابعی از نوع برخورد همکاران اداری است

تهران (پانا) - دوره دوم شورای معاونین مناطق نوزده گانه اداره کل شهر تهران با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در سالن اجتماعات حضرت معصومه(س) منطقه۱۸ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: کیفیت آموزشی تابعی از  نوع برخورد همکاران اداری است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۱۸، فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش اداره کل شهر تهران با اشاره به هدف برگزاری شورای معاونین در مناطق گفت: هدف از حضور در شورای معاونین مناطق، دمیدن انرژی نو برای سال آینده می باشد، لذا از هم اکنون باید تلاش کنیم ساماندهی را سرلوحه امور داشته باشیم.

فولادوند در خصوص تامین نیروی انسانی گفت: باید تامین نیروی انسانی و پروژه ها برای سال تحصیلی آینده و نظارت بر روند فعالیت های آموزش و پرورش را مد نظر داشته باشیم.

وی ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع اظهار داشت: کیفیت آموزشی تابعی از رفتار و نوع برخورد همکاران اداری است.

در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ارتباط را اصل اساسی پیشرفت و توسعه آموزش و پرورش دانست و خاطرنشان کرد: رضایتمندی همکاران، سعادت و کمکی است که خداوند به ما عطا نموده، آنچه مهم است فکر و نگاه ماست که به سوی یک هدف می باشد.

فولادوند اظهارداشت: در سال تحصیلی گذشته کلاس هایمان را با نیروی انسانی محدود برپا نمودیم و تعمیر و تجهیز کردیم واین نشان دهنده عزم راسخ مدیران و تلاش معاونت‌های منطقه است که مانند چرخ دنده های یک ساعت عمل نمودند.

عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: در سال تحصیلی گذشته ۱۲۰ هزار ساعت حق التدریس داشتیم که در سال تحصیلی جاری به ۱۵۰ ساعت رسیده است.

وی ادامه داد: روند بازنشستگی در تهران به صورت فزاینده ای در حال افزایش است، به نحوی که تا سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۲۰ هزار نفر می شوند، با این حال قریب به سه هزار نفر از آنان با توجه به نیاز به خدمات آموزشی آموزش و پرورش شهر تهران کماکان به صورت استمرار فعالیت، در حال خدمات هستند که نشان از تعهد و عشق ایشان به موضوع تعلیم و تربیت دارد.

درانتها معاونت‌های منطقه و اداره کل گزارشی از روند وضعیت فعالیت ها ارائه نمودند و به سوالات همکاران پاسخ مقتضی داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار