فرمانداراسلامشهر:رضایت مطلوب مردم ازارائه خدمات جامعه بهداشتی و درمانی دراسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - جلسه مشترک جامعه بهداشتی و درمانی شهرستان اسلامشهر با حضورفرماندار،معاونین،مشاور امور بانوان ،روسای شبکه بهداشت و درمان،نظام پزشکی و جمعی ازکادر پزشکی،اورژانس و مراکز بهداشتی و درمانی درسالن همایشهای فرمانداری برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
فرمانداراسلامشهر:رضایت مطلوب مردم ازارائه خدمات جامعه بهداشتی و درمانی دراسلامشهر

در این نشست ابتدا سلمانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد:شهرستان اسلامشهر با داشتن ششصد هزار نفر جمعیت و دو بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی بر اساس رصد وزارت بهداشت از رضایت مردم برخوردار است و نیروهای ما در خط مقدم همراه با مردم در تمامی نقاط و روستاهادرحال فعالیت هستند.

در ادامه سلطانی رئیس نظام پزشکی اسلامشهر هم درسخنانی با بیان اینکه هفت سال از برگزاری دومین دوره نظام پزشکی در شهرستان می‌گذرد،افزود:همکاران ما هم با توجه به فشارهای اقتصادی درجامعه دغدغه‌هایی از جمله،تحمل فشار مالیاتی ،تعویق پرداخت بدهی بیمه هاو...را دارند که با تمامی این موارد،در راه حفظ ارتقاءسلامت مردم درجامعه کوشا می‌باشند.

سپس محمد مرسلپور فرماندار اسلامشهردر سخنانی با گرامیداشت ایام فاطمیه(س)،شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی و همرزمانش و ادای احترام به جان باختکان حادثه هوایی اظهار کرد:سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی رادمردی بود که به هفت سال حکومت داعش در سوریه و عراق پایان داد.

او در ادامه افزود: زندگی بشریت بواسطه عوامل مختلف با سه عامل،تغذیه،بهداشت و سلامت در طول تمامی دوران از عهد باستان تاکنون دوام و قوام داردو بیان کرد،در آیات قرآن کریم و روایت از بزرگان دین طبابت و پرستاری جایگاهی ارزشمند دارد و پس از مقام معلم واساتید دانشگاهی، حوزه بهداشت ودرمان به معنای عام کلمه بسار مهم و خاص است.

فرمانداراسلامشهر با تحلیل اوضاع بهداشتی و درمانی شهرستان اسلامشهر بیان کرد:اسلامشهراولین شهرستان درحوزه روستایی و شهری است که با توفیقات عالی همراه بوده و در مواردی شهرستان پایلوت در اجرای طرحهای بهداشتی و درمانی بودیم وسطح رضایت مطلوب مردم ازخدمات جامعه بهداشت و درمان نیز مشهود است.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهرتصریح کرد:با تغییر پیمانکار احداث بیمارستان جدید شهرستان اسلامشهرو پیگیری مسئولین بهداشتی شهرستان ووزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی بزودی شاهد حرکتی جدید در این زمینه خواهیم بود.

مرسلپور به نقش اورژانس هم اشاره نمود و تاکید کرد: نقش بی‌بدیل این عزیزان در پیشگیری از اقدام به خودکشی که دراثر فشارهای اجتماعی و معظلات اجتماعی اتفاق می افتد، درخشان است.

او از پزشکان خصوصی فعال در مطب و کلینیک نیز گفت که درسطح آرامش مردم بسیار موثرهستند و اضافه کرد :در کنار تمامی موارد مذکور در جهت تأمین سلامت مردم درحوزه بهداشت و درمان و تغذیه با بازرسی‌های دقیق نظارت کامل داریم.

مرسلپور خاطر نشان کرد:با در نظر گرفتن اصل تکریم جامعه پزشکی و درمانی ،مردم به خدمات شما عزیزان نیاز دارند و وقتی دربسیاری موارد روی خوش و لبخند پزشک و پرستار را می بینند ،در کاهش آلام و درد ناشی از بیماری آنان نقش بسزایی دارد.

در این برنامه از تعدادی کادر پزشکی و درمانی مراکز بیمارستانی ،اورژانس شهرستان اسلامشهر با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار