انتصاب رئیس جدید انجمن خوشنویسان شهرستان پیشوا

پیشوا (پانا) - در مجمع عمومی انجمن خوشنویسان شهرستان پیشوا رئیس جدید انجمن خوشنویسان شهرستان پیشوا با اکثریت آرا انتخاب و معرفی شد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب رئیس جدید انجمن خوشنویسان شهرستان پیشوا

دراین نشست غلامرضا سپهری نماینده اعزامی انجمن خوشنویسان ایران درسخنانی درخصوص فعالیتهای انجمن خوشنویسان ایران مواردی را اعلام کرد و سپس طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشوا به نقش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای رفاه وضعیت هنرمندان اشاره نمودو اعلام کرد: با پیگیری‌هایی که در حال انجام است، بستر همکاری ادارات و نهادها را با هنرمندان فراهم خواهیم ساخت.

علیرضا عزیزی موسس و عضو شعبه انجمن خوشنویسان شهرستان پیشوا نیز اظهار کرد:با انتخاب اعضای جدید گامهای مؤثرتری در راه ارتقای سطح کمی و کیفی هنر خوشنویسی در این شهرستان برداشته شود،چراکه یکایک هنرجویان در این شعبه از پتانسیل‌های بالایی برخوردارند.

در ادامه ملیحه محمدی رئیس سابق انجمن خوشنویسان پیشوا، توضیحات مختصری در خصوص فعالیتهای انجمن در دوره خود را عنوان نمود و افزود: مهمترین و با ارزش ترین چیزی که در این شعبه وجود دارد، اتحاد و همدلی بین اعضا، مدرسان و هنرجویان شعبه می‌باشد که از زمان تأسیس وجود داشته است.

گفتنی است،در این جلسه صاحبین رای به منظور انتخاب مسئول جدید انجمن خوشنویسان شهرستان پیشوا رای خود را اعلام نمودند و علیرضا محمد ابراهیمی با کسب اکثریت آراء به عنوان رئیس انجمن خوشنویسان شهرستان پیشوا معرفی شد .

مجمع عمومی انجمن خوشنویسان شعبه پیشوا با حضورغلامرضا سپهری ،نماینده اعزامی انجمن خوشنویسان ایران، امیرحسین طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشوا و تمامی اعضای رسمی این شعبه در محل انجمن خوشنویسان پیشوا برگزار گردید.

خبرنگار: مریم قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار