معاون پرورشی آموزش و پرورش چناران

جامعه فرهنگیان و دانش آموزان چناران مقام شامخ شهید "سپهبد حاج قاسم سلیمانی" را پاس داشتند

چناران (پانا)-معاون پرورشی آموزش و پرورش چناران گفت : مراسم پاسداشت مقام شهید سلیمانی در مدارس و اداره آموزش و پرورش چناران در هفته گذشته برگزار شد و دو مرکز از مراکز مهم آموزش و پرورش چناران به نام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی نامگذاری می شود.

کد مطلب: ۱۰۰۴۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
جامعه فرهنگیان و دانش آموزان چناران مقام شامخ شهید "سپهبد حاج قاسم سلیمانی" را پاس داشتند

علی اصغر نصیری معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش و پرورش چناران گفت: مدارس شهرستان چناران از اولین روز هفته با سیاه پوش کردن مدارس و نصب عکس و پوستر سردار شهید سپهبد سلیمانی غم و اندوه خود را از این ضایعه دردناک ابراز کردند.
وی ضمن تقدیر از مدیران، معاونین و معلمان مدارس شهرستان تاکید کرد:در هفته گذشته معلمان ما درس مقاومت و ایثار این شهید بزگوار را برای دانش آموزان تبیین کردند و مدیران مدارس برنامه ی ویژه ی مدرسه را به آشنایی دانش آموزان با راه، منش و شخصیت این شهید عزیز اختصاص دادند.
معاون پرورشی آموزش و پرورش چناران با اشاره به تصمیمات این مدیریت در جهت پاسداشت مقام شهید سلیمانی اظهار کرد: در هفته آینده شاهد افتتاح اولین زمین چمن مصنوعی شهرستان در مجموعه ورزشی الغدیر، با حضور مقامات شهرستانی و استانی خواهیم بود. این زمین چمن به یاد آن شهید بزرگوار تحت عنوان زمین چمن "سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" نام گذاری می شود.
نصیری افزود: همچنین با تصمیم کمیته توسعه مدیریت آموزش و پرورش چناران دبیرستان شاهد دوره دوم متوسطه پسرانه که در حال احداث می باشد به نام این شهید عزیز نام گذاری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار