فرمانده جدید انتظامی ابرکوه معرفی شد

یزد(پانا)- فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان ابرکوه طی مراسمی با حضور معاون هماهنگی نیروی انتظامی استان یزد و مسئولان شهرستان ابرکوه معرفی شد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده جدید انتظامی ابرکوه معرفی شد

به گزارش ایسنا سرهنگ «محمود میرحسینی» معاون هماهنگی نیروی انتظامی استان یزد در این مراسم که روز یکشنبه ۲۲ دی‌ماه در این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، کار کردن برای خدا و سرباز ولایت بودن را دو ویژگی شاخص این شهید دانست و از پرسنل نیروی انتظامی خواست تا این ویژگی‌ها را در خود نهادینه کنند.

وی در توصیه به فرمانده جدید نیروی انتظامی ابرکوه، گفت: ارتقاء سطح امنیت، مبارزه بی‌امان با سوداگران موادمخدر و مبارزه با قاچاق کالا از مهمترین وظایف محوله فرماندهی شهرستان است که باید با دقت نظر بیشتری مورد توجه قرار گیرد.

سرهنگ «سعید زینلی» نیز به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی ابرکوه، در این مراسم خاطرنشان کرد: امروز امنیت یکی از سررشته‌های همه امور در کشور است که جلودار و پرچم‌دار آن، نیروی انتظامی است ولی این پرچم‌داری تنها در سایه تعامل سایر دستگاه‌ها می‌تواند بهترین ثمره را داشته باشد.

سرهنگ «علیرضا صالحی» فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان هم با ارائه گزارشی از عملکرد خود طی سه سال گذشته، گفت: در این مدت ضمن دستگیری ۷۳۹ مجرم در حوزه قاچاق مواد مخدر، میزان ۱۱۵۵ کیلوگرم مواد کشف و ۱۴۱ معتاد متجاهر نیز دستگیر و به کمپ‌های ترک اعتیاد اعزام شدند.

وی در زمینه کشفیات مواد مخدر به تشکیل ۶۸۳ پرونده قضایی و توقیف ۴۲ خودرو اشاره کرد و گفت: بیشتر مواد مخدر مکشوفه در شهرستان طی این مدت به میزان ۱۱۲۷ کیلوگرم در ارتباط با کنترل محورهای مواصلاتی و ۲۸ کیلوگرم نیز حاصل پاک‌سازی نقاط آلوده شهری بوده است.

وی از رشد 123 درصدی کشفیات مواد مخدر امسال نسبت به سال گذشته هم خبر داد و تصریح کرد: در ۱۰ ماهه نخست سال جاری میزان کشفیات مواد مخدر در شهرستان بیش از ۷۰۰ کیلوگرم بوده است.

صالحی همچنین از افزایش کشف سرقت‌ها به میزان 57.5 درصد، کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات منجر به فوت، افزایش ۶۸ درصدی کشف قاچاق کالا (به ارزش ۵۹ میلیارد ریال) در شهرستان ابرکوه در این مدت خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار