صدور کارت برای ۲۰ هزار هنرمند

یزد(پانا)- معاون صندوق اعتباری هنر کشور گفت: تاکنون ۲۰ هزار کارت برای هنرمندان سراسر کشور از طریق سامانه سایه صادر شده است .

کد مطلب: ۱۰۰۴۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
صدور کارت برای ۲۰ هزار هنرمند

منصور وحیدی‌فر عصر دوشنبه در نشست اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در شهرستان بهاباد یزد با بیان اینکه هنرمندان سراسر کشور می توانند از خدمات بیمه صندوق هنرمندان استفاده کنند بیان کرد : هیچ مشکلی برای بیمه هنرمندان نداریم.

وی با بیان اینکه از سوی این صندوق ، تسهیلات قرض‌الحسنه به اهالی فرهنگ و هنر با همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت می شود افزود : بر اساس تفاهم نامه منعقد شده، این تسهیلات به منظور تأمین و رفع احتیاجات ضروری اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در چارچوب ضوابط صندوق و مقررات بانکی پرداخت می‌شود.

این مسئول اضافه کرد : این صندوق به دنبال انعقاد قرارداد با صندوق کارآفرینی امید است و هنرمندانی که طرحی را به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارائه دهند طرح آنها باید برای دریافت وام از بانک های عامل تایید شود و البته این صندوق نقشی در رد یا قبول طرح ندارد.

وحیدی فر با بیان اینکه به هر هنرمند برای نیاز اولیه مبلغ ۵۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه ضروری بدون سود پرداخت می‌شود افزود : ماهیانه ۸۰۰ هزار تومان کمک مستمری به ۳۸۶ هنرمند در کشور پرداخت شده است.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جوب شرقی شهر یزد قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار