برگزاری مسابقات استانی پرورش اندام باحضور قهرمانان کشوری درپیشوا

پیشوا(پانا) - فرماندار پیشوا از برگزاری مسابقات استانی پرورش اندام با حضور قهرمانان کشوری در این شهرستان خبر داد و بر هماهنگی دستگاه‌های مربوطه برای انجام شایسته‌ترین میزبانی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات استانی پرورش اندام باحضور قهرمانان کشوری درپیشوا

حسین عباسی فرماندار پیشوا در نشست هماهنگی مسابقات بزرگ استانی پرورش اندام به میزبانی شهرستان پیشوا بر هماهنگی دستگاه‌های مربوطه برای انجام شایسته‌ترین میزبانی تاکید نمودو اظهار کرد: انجام و میزبانی مسابقات ورزشی علاوه بر افتخار آفرینی در حوزه قهرمانی باعث افزایش شور و نشاط اجتماعی در منطقه می‌شود.

او در ادامه افزود: ورزش همواره به عنوان یکی از عوامل مهم پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بوده و میزبانی چنین مسابقاتی باعث گرایش قشرهای مختلف به امر ورزش می‌شود.

فرماندار پیشوا خاطرنشان کرد: با توجه به انجام مسابقه در رده‌های مختلف نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان، پیش‌بینی می‌شود شاهد انجام مسابقاتی در سطح بسیار عالی در شهرستان باشیم.

عباسیضمن تاکید ویژه بر هماهنگی دستگاه‌های مختلف برای انجام شایسته‌ترین میزبانی در این مسابقات گفت: امیدواریم با توجه به پتانسیل‌های بی‌شمار این منطقه در حوزه ورزش شاهد گرایش بیش از پیش جوانان به ورزش باشیم.

مسابقات استانی پرورش اندام به همت هیئت پرورش اندام و با همکاری شهرداری پیشوا در اوزان مختلف روزهای بیست وششم الی بیست و هفتم دی در سالن شهید محمد حسینی شهرک نقش جهان، با حضور قهرمانان بزرگ کشوری برگزار می‌شود.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار