تیم فوتبال شهید قندی یزد بر فومن گیلان غلبه کرد

یزد(پانا)- تیم شهید قندی یزد در هفته چهاردهم لیگ دسته۲ فوتبال قهرمانی باشگاه های کشور عصر یکشنبه با نتیجه ۶ بر صفر بر شهرداری فومن گیلان غلبه کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
تیم فوتبال شهید قندی یزد بر فومن گیلان غلبه کرد

به گزارش ایرنا این مسابقه با حضور جمعی از مسوولان و هواداران ۲ تیم در زمین شماره یک استادیوم ورزشی شهید نصیری یزد برگزار شد.

گل‌های تیم شهید قندی را رضا بهمئی در دقایق ۴۵، ۵۵ و ۷۷، محمدحسین دهقان در دقیقه ۱۸، و علی اسکندریان در دقایق ۷۰ و ۷۵ به ثمر رساند.

این تیم در گروه یک با شهرداری فومن، اتحاد کامیاران، شهرداری همدان، شهرداری آستارا ، نماینده بجنورد، پرسپولیس گناوه، اسپین قزوین، اروند خرمشهر، فولادنوین اهواز ، مس نوین کرمان، میلادمهر تهران، استقلال ملاثانی و خیبر خرم‌آباد هم‌گروه است.

مسابقات لیگ دسته ۲ فوتبال کشور با حضور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی برگزار می‌شود.

سرمربی تیم شهید قندی گفت : بر اساس نقاط و ضعف تیم حریف، بازیکنان تیم ما به خوبی وظایف خود را در زمین انجام دادند.

وحید مظاهری در حاشیه این مسابقه در گفت و گو با ایرنا افزود: همه رقابت‌های آینده از اهمیت زیادی برخوردار هست و هدف ما کسب امتیاز است.

وی ادامه داد: حضور مسوولان و تماشاگران در کسب نتیجه به خصوص در دیدارهای خانگی موثر است و این پیروزی را تقدیم آنها می‌کنیم .

هم اکنون تیم‌های یزد لوله و شهید قندی به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از این استان حضور دارند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان در لیگ‌های کشوری در رده سنی پایه حضور دارند و سالانه حدود ۶۰۰ مسابقه فوتبال در لیگ‌های استانی برگزار می‌شود که نقش مهمی در توسعه این رشته در یزد دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار