دلنوشته های پاتوق ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ابرکوه برای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را مکتوب کردند.

ابرکوه (پانا) - در پی شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تعدادی از اعضای پاتوق ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک ابرکوه (دانش آموزان پایه ششم) دل نوشته های خود برای این شهید مقاومت را مکتوب کردند.

کد مطلب: ۱۰۰۴۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
دلنوشته های  پاتوق ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  ابرکوه  برای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را مکتوب کردند.

زهرا کارگر : حاج قاسم سلیمانی شهیدی ست که قطره قطره خونش برای ما بسیار با ارزش است و پاسدار آن خواهیم بود .

نادیا شمس : حاج قاسم سلیمانی سرداری شجاع و نترس و فداکار بود که با هوشیاری داعش را سرنگون کرد. من امروز با شجاعت می گویم «مرگ بر آمریکا »

زینب فلاحی : سردار دلها! ما برای گرفتن انتقام خون تو و برای از بین بردن ترامپ بدجنس و خودخواه همه با هم متحد می شویم... ای کاش تو هم بودی .

ریحانه فلاح زاده : حاج قاسم! شما به گردن مردم ایران خیلی حق دارید، همیشه به فکر مردم بودید. من می دانم اگر الان کشور ایران امن است به خاطر فداکاری های شما فرشته زیبا است .

فاطمه فلاح زاده: ای سردار دلها! ای سرباز همیشه جاوید! ای مردی که قابل وصف نیستی. خوشا به حالت که چنین سعادت زیبایی نصیب تو شده است. خوشا به سعادتت .

زهرا چاکرالحسینی : حال من همچون پرنده ای با بال های شکسته است که با شهادت شما هر لحظه بی قرار تر از قبل می شود. ای زیبایی همه لحظه هایم شهادتت مبارک .

پریا مختاری : دلم می خواست همراه تو به آسمان پر می کشیدم. اگر امروز من در آسایش و امنیت در کلاس نشسته ام به خاطر فداکاری ها و تلاش های شبانه روزی تو است. ما همه قاسم سلیمانی هستیم و در دفاع از کشور رهبر را تنها نمی گذاریم .

دینا فلاح : خوشحالم به آرزویت رسیده ای ...

نجمه فلاح: شهادتت مبارک ای سردار دل ها، شما مایه افتخار من و تمام مردم ایران هستی .

یکتا السادات قائم محمدی : زینب دختر شما خیلی سختی کشیده چون پدرش را کمتر دیده است. مبارزه با آمریکا و داعش آدم شجاعی می خواهد و شما خیلی شجاع بودی .

غزل اکبری : زینب خانم! من به عنوان یک دانش آموز در غمتان شریک هستم. غمی بزرگ دارید؛ اما ما راه پدرت را ادامه می دهیم .

لاله امیدپناه : آمریکای دزد باید تاوان عمل خود را پس بدهد مطمئن باشد انتقام سخت در راه است .

زهرا السادات قائم محمدی : می دانم که اگر شجاعت های تو نبود وطن آرامش نداشت. دوست دارم مثل شما باشم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار