رویکرد ساماندهی نیروی انسانی، تحقق هر شش ساحت سند تحول بنیادین است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: سیاست کلی و برنامه ریزی برای نظام تعلیم و تربیت و ساماندهی نیروی انسانی باید به گونه ای باشد که هر شش ساحت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را توأمان پوشش دهد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد ساماندهی نیروی انسانی، تحقق هر شش ساحت سند تحول بنیادین است

چهارمین جلسه ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان برای سالتحصیلی آینده صبح امروز در محل دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

«ابراهیم محمدی» در این جلسه اظهار کرد: سازماندهی نیروی انسانی باید با توجه به نیاز حوزه های مختلف اعم از آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه نیروهای غیر مرتبط باید بر اساس توانمندی تعیین تکلیف شوند؛ افزود: نگاه جامع به نیازهای حوزه ای مختلف آموزش و پرورش کلید ساماندهی نیروی انسانی بر اساس وضعیت موجود نیروی انسانی است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: یکی از اهداف سازماندهی نیروی انسانی جلب رضایت نیروی انسانی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

محمدی اذعان کرد: وضعیت آسیبهای اجتماعی در شرایط کنونی، توجه به نیاز نیروی انسانی متعهد در حوزه پرورشی را دو چندان کرده است.

وی بیان کرد: سیاست کلی و برنامه ریزی برای نظام تعلیم و تربیت باید به گونه ای باشد که هر شش ساحت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را توأمان پوشش دهد.

گفتنی است در این جلسه در خصوص سیاستها و راهکارهای اجرایی برنامه توسعه سنواتی و سازماندهی عوامل آموزشی برای سالتحصیلی آینده بحث و تبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار