سپیدرود ناگزیر به پیروزی برابر نود ارومیه

رشت (پانا) - تیم فوتبال سپیدرود رشت در دیدار برابر نود ارومیه محکوم به پیروزی است.

کد مطلب: ۱۰۰۴۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
سپیدرود ناگزیر به پیروزی برابر نود ارومیه

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود اظهار داشت: تیم های فوتبال سپیدورد و نود ارومیه عصر دوشنبه (فردا) در هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند.

رادنی دیدار افزود: با توجه به وضعیت تیم فوتبال سپیدرود رشت در جدول رده بندی و متحمل چند شکست متوالی ، این تیم در دیدار خانگی خود برابر نود ارومیه فقط به پیروزی و کسب هر سه امتیاز می اندیشد.

وی ادامه داد: البته تیم فوتبال نود ارومیه یکی از تیم های قدرتمند فصل جاری لیگ دسته اول محسوب می شود که تاکنون نتایج بسیار خوبی کسب کرده و جزء صدرنشینان لیگ است اما سپیدرود با توجه به اینکه در یک دیدار خانگی به مصاف این تیم خواهد رفت، فقط برای کسب پیروزی مقابل این تیم قرار می گیرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه ساسان شیرمردی و سعید قدمی دو بازیکن مصدوم سپیدرود رشت نیز با رفع مصدومیت به تمرینات این تیم بازگشته و در صورت صلاحدید کادر فنی ، در دیدار برابر نود ارومیه به میدان خواهند رفت اما پویا نزهتی همچنان با مصدومیت مواجه است.

وی بیان کرد: با وجود بازی قابل قبول تیم سپیدرود رشت در دیدار برابر مس رفسنجان صدرنشین رقابت های لیگ دسته اول ، که از ۱۴ بازیکن سپیدرود هشت بازیکن زیر ۲۳ سال بودند، امید در دل هوداران و کادر فنی سرخپوشان رشتی زنده شد تا این تیم در دیدارهای آینده خود علاوه بر انجام بازی قابل قبول ، نتیجه دلخواهی نیز کسب کند.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدورد رشت خاطرنشان کرد: همچنین از تماشاگران و طرفداران سپیدرود انتظار داریم که در دیدار خانگی این تیم برابر نود ارومیه ، با حضور گسترده در ورزشگاه از تیم خود حمایت همه جانبه داشته تا سپیدرودی ها با این پشتوانه برابر تیم قدرتمند نود ارومیه به پیروزی برسند.

تا پایان هفته هجدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم ، نود ارومیه با کسب ۳۵ امتیاز در مکان سوم و تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب ۱۵ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار