رییس هیات نظارت:

صلاحیت ۱۳۳ نامزد انتخاباتی آذربایجان‌غربی تایید شد

ارومیه (پانا) - رییس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آذربایجان‌غربی گفت: صلاحیت ۱۳۳ نامزد انتخاباتی این استان تایید شد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
صلاحیت ۱۳۳ نامزد انتخاباتی آذربایجان‌غربی تایید شد

قنبر کریم‌نژاد افزود: از مجموع ۵۳۱ نامزد ثبت‌نامی ۴۴ نفر توسط هیات اجرایی رد صلاحیت شده بودند و ۲۵ داوطلب دیگر نیز از حضور در عرصه انتخابات مجلس یازدهم انصراف دادند.

وی اضافه کرد: در مجموع و پس از بررسی هیات‌های نظارت شهرستانی، ۲۲۳ نامزد در آذربایجان‌غربی رد صلاحیت شدند و صلاحیت ۱۵۰ نامزد دیگر نیز احراز نشد.

وی ادامه داد: داوطلبان رد صلاحیت‌شده یا آنانی که صلاحیتشان احراز نشده‌است، می‌توانند ظرف پنج روز آینده و تا روز پنج‌شنبه هفته جاری به محل در نظر گرفته‌شده با آدرس‌های «ارومیه، پارک جنگلی سالن شماره ۳ یا تهران، اتوبان بسیج بلوار هجرت مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی» مراجعه کنند.

مردم آذربایجان‌غربی نیز همزمان با سراسر کشور در روز ۲ اسفند امسال در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند تا ۱۲ نماینده این استان را از ۱۰ حوزه انتخابیه وارد مجلس کنند.

حضور ۱۲ نماینده اصلح و تاثیرگذار از این استان در جمع ۲۹۰ نفری مجلس یازدهم می‌تواند در روند توسعه استان تاثیرگذار باشد و بر همین اساس مردم نیز باید زمینه‌سازی برای توسعه را از مسیر خانه ملت و قانون‌گذاری دنبال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار