به علت بارش برف و یخ زدگی؛

مدارس برخی مناطق استان کرمان روز یکشنبه ۲۲ دی ماه ۹۸ تعطیل اعلام شد

کرمان(پانا) - به گفته رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان؛ مدارس شهرستان رفسنجان، شهر مس سرچشمه و منطقه نوق، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهرستان کوهبنان و زرند، مدارس شهرستان انار، بردسیر و مدارس منطقه کشکوئیه رفسنجان و مدارس بخش دهج و دهستان خبر از توابع شهربابک در تمام دوره های تحصیلی و همچنین مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهر جیرفت و بخش های تابعه و روستایی جیرفت در تمام دوره ها، فردا تعطیل است.

کد مطلب: ۱۰۰۴۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
مدارس برخی مناطق استان کرمان روز یکشنبه ۲۲ دی ماه ۹۸ تعطیل اعلام شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان،‌ امید سلاجقه روز شنبه ۲۱ دی ماه ۹۸ با اعلام این خبر، افزود: با توجه به ورود و فعالیت سامانه بارشی در استان و به دلیل بارش باران و برف، یخ زدگی جاده ها و معابر، مدارس شهرستان رفسنجان، شهرمس سرچشمه و منطقه نوق فردا یکشنبه ۲۲ دی ماه ۹۸ در تمام دوره های تحصیلی تعطیل خواهد بود.
وی ادامه داد: همچنین مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهرستان های زرند و کوهبنان نیز فردا یکشنبه ۲۲ دی ماه ۹۸ به دلیل ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان و به دلیل بارش باران و برف، برودت هوا، یخ زدگی جاده ها و معابر، تعطیل خواهد بود.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان همچنین بیان کرد: مدارس شهرستان های انار و بردسیر نیز در تمام دوره های تحصیلی تعطیل خواهد بود.
سلاجقه، اظهارداشت: مدارس منطقه کشکوئیه رفسنجان نیز فردا یکشنبه ۲۲ دی ماه ۹۸ در تمام دوره های تحصیلی تعطیل است.
وی ادامه داد: مراکز پیش دبستانی و ابتدایی بخش دهج و دهستان خبر از توابع شهرستان شهربابک در تمام دوره های تحصیلی و همچین مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهر جیرفت و مدارس بخش های تابعه و روستایی شهرستان جیرفت در تمام دوره های تحصیلی فردا یکشنبه ۲۲ دی ماه ۹۸ تعطیل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار