احتمال یک‌طرفه‌شدن برخی مسیرهای ییلاقی تفت

یزد(پانا)-رییس پلیس راه استان یزد از احتمال یک طرفه شدن برخی از مسیرهای ییلاقی شهرستان تفت در عصر امروز، به دلیل حضور مردم در مناطق برفی این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
احتمال یک‌طرفه‌شدن برخی مسیرهای ییلاقی تفت

به گزارش ایرنا، سرهنگ "مسعود قانعی" روز یکشنبه عنوان کرد: بر اساس سوابق گذشته، احتمال حضور مردم پس از بارش یک برف سنگین در مناطق برفی تفت وجود دارد.

او تصریح کرد: با فرمانداری تفت هماهنگ هستیم تا در صورت حضور حجم زیادی از مردم در این مناطق و بخصوص روستاهای دهبالا، طزرجان، سخوید، علی اباد و بیداخوید تفت، نسبت به یک طرفه نمودن این مسیرها برای سهولت رفت و آمد و پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی اقدام کنیم.

قانعی به رانندگان توصیه کرد: در مسیرهایی برفی شهرستان تفت و بخصوص مسیر سخوید و سانیج که عرض خیابان خیلی کم است از توقف خودروهای خود در هر دو طرف جاده، خودداری کنند زیر این امر موجب ایجاد ترافیک در مسیر و ممانعت از تردد خودروهای امدادی در صورت نیاز میشود و وقوع حوادث ناگوار را به دنبال دارد.

او همچنین به رانندگان توصیه نمود: با توجه به لغزنده بودن سطح جاده‌ها بخصوص در تفت و مهریز و روستاهای ییلاقی دهبالا، سخوید، بیداخوید، منشاد و تنگچنار، جوانب احتیاط را داشته و در مسیر های کوهستانی هم مجهز به زنجیر چرخ باشند.

بیشترین بارش برف ۲۴ ساعت گذشته در استان یزد با ۳۸ سانتیمتر مربوط به روستای دهبالا در شهرستان تفت بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار