پنج بازیکن جدید جذب تیم فوتبال شهید قندی یزد شدند

یزد(پانا)- سرپرست تیم فوتبال شهید قندی یزد گفت: با صلاحدید کادر فنی و برای حضور قوی در دور برگشت لیگ دسته ۲ فوتبال کشور، پنج بازیکن جدید، قرارداد همکاری با این تیم امضا کردند.

کد مطلب: ۱۰۰۴۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
پنج بازیکن جدید جذب تیم فوتبال شهید قندی یزد شدند

محمود انصاری شامگاه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پژمان مالکی ، بازیکن سابق اروند خرمشهر، شهرداری بوشهر و نفت و گاز گچساران، علی‌اکبر رضایی، بازیکن نیم فصل اول امید گناوه، نفت تهران(لیگ برتر) ، مقاومت تهران و خوشه طلایی ساوه، محمد سوادکوهی عضو تیم‌های شهرداری بندرماهشهر، استقلال جنوب و پاس همدان، مهدی شجاع عضو سابق تیم مقاومت تهران، منصور ساوه، امیدهای استقلال و پیکان و سیدمیلاد احمدیان بازیکن سابق تیم‌های پیکان، فجر سپاسی و سرخپوشان پاکدشت جذب شدند.

وی ابراز امیدواری کرد تیم شهید قندی با حضور بازیکنان جدید و همراهی هواداران بتواند با کسب نتایج مناسب زمینه برای حضور در لیگ دسته یک فوتبال قهرمانی کشور را فراهم کند.

مسابقات لیگ دسته ۲ فوتبال کشور با حضور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی پیگیری می‌شود.

هم اکنون ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان در لیگ‌های کشوری در رده سنی پایه حضور دارد و سالانه حدود ۶۰۰ مسابقه فوتبال در لیگ‌های استانی برگزار می‌شود که این امر نقش مهمی در توسعه این رشته در یزد دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار