حمید رضا ملک حسینی:

۱۴۰۵ شعبه اخذ رای برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.

در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه مطرح شد.

گرگان (پانا) _ سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته و بر مبنای نیازهای استان، ۱۴۰۵ شعبه اخذ رای برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.

کد مطلب: ۱۰۰۴۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
۱۴۰۵ شعبه اخذ رای برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.

حمیدرضا ملک حسینی بعدازظهر شنبه در نشست با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی اظهارداشت: این تعداد شعبه بر اساس نیاز استان برآورد و در مقایسه با دوره قبل ۶۸ شعبه اضافه شده که امید می‌رود وزارت کشور نیز با افزایش تعداد شعب اخذ رای موافقت نماید.

وی با بیان اینکه برای هماهنگی با اصحاب رسانه در امر انتخابات، چندین جلسه با خبرنگاران و فعالان این عرصه در سطح استان برگزار شده و همانگونه که انتظار می‌رفت شاهد همراهی این قشر فرهیخته هستیم، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط حساس کنونی همه باید در زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور سهم خود را ایفا نماییم

ملک حسینی با اشاره به اینکه اسامی داوطلبان تایید صلاحیت امروز اعلام می شود، افزود: رسانه ها در این زمینه با دقت نظر عمل کنند تا با انتشار خبر نادرست حقی از کسی ضایع نشده و آبروی فردی به بازی گرفته نشود.

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان با اشاره به اهمیت فضای مجازی در پاسخ به سوال خبرنگار پانا بیان کرد: از جمله توانمندی‌های رسانه و نقش بی‌بدیل آن، قدرت اثرگذاری و شعاع عمل رسانه است که این موضوع با استفاده ۵۵/۹ درصدی مردم ایران از فضای تلگرام، وظیفه فعالان این عرصه را برای کمک به ایجاد فضایی مناسب و دور از هرگونه بی اخلاقی در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور را دو چندان می‌کند.

در این نشست ، مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری گلستان نیز گفت: تحریم‌های ظالمانه و بروز مشکلات برای مردم خصوصا در زمینه تامین معیشت، باعث آزردگی برخی از هم میهنان ما شده و مسئولان امر تلاش می کنند تا شرایط را بهبود ببخشند.

حبیب اله سیفی افزود: هرچند که انقلاب روزهای سخت‌تر این را هم پشت سر گذاشته اما در این بین برخی معاندین داخلی و خارجی برای ضربه زدن به نظام هم قسم شده‌اند که در این راستا رسانه ها برای شفاف‌سازی اوضاع وظیفه‌ای خطیر برعهده دارند.

وی افزود: امروز بیش از پیش نیاز به همراهی، هم افزایی و همکاری با یکدیگر داریم تا کشور را از گردنه تحریم‌ها به سلامت بگذرانیم که در این راه رسانه‌ها باید هوشیارتر از همیشه مردم را نسبت به نقشه‌های دشمنان و نیز فعالیت‌های سازنده داخلی مطلع سازند.

وی با اشاره به خط قرمز مجموعه امنیتی استان تصریح کرد: وارد نمودن هرگونه خدشه به اتحاد قومیت‌ها در گلستان که در کشور زبانزد است، خط قرمز مجموعه امنیتی استان می‌باشد و در این رابطه قاطعانه با متخلفان برخورد قانونی خواهدشد.

در ادامه حمیدرضا ملک حسینی دبیر ستاد انتخابات استان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده ستاد انتخابات استان گفت: همه تمهیدات و برنامه ریزی های فعالیت ها در مجموع ستاد انتخابات استان و شهرستان ها انجام و مجموعه استان آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی در طراز انقلاب اسلامی می باشد.

سپس حبیب الله سیفی مدیرکل امنیتی استانداری و رییس کمیته امنیت استان گفت: اطلس امنیتی استان تهیه و وظایف امنیتی همه دستگاه ها و نهادهای استان به ویژه در بحث انتخابات مشخص و ابلاغ شده است.

در ادامه برخی از اعضای شورای تامین خواسته و الزامات مورد رعایت توسط ادمین های فضای مجازی را بیان و ادمین ها هم برخی از مطالب مطروحه در فضای مجازی سطح شهرستان را برای اقدام به موقع و جلوگیری از سواستفاده های احتمالی بیان نمودند.

فرماندار آزادشهر در این جلسه ابراز داشت: قدرت فضای مجازی و رسانه‌ها طی چند روز گذشته با نشان دادن عظمت مردم ایران در قدردانی از فرزند برومند خود سپهبد شهید قاسم سلیمانی برای همگان روشن شد که می‌بایست این قدرت در مسیر درست و برای تعالی اهداف انقلاب به کار گرفته شود.

سیدرسول حسینی گفت: رسانه‌ها و فعالان شهرستانی مراقب شیطنت‌ها و سوء‌استفاده دشمنان انقلاب و برخی افراد سودجو برای تخریب انتخابات و حتی افراد مختلف خصوصا داوطلبان باشند و با دامن زدن به شایعات در این محیط درگیر نشوند.

در این جلسه خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه نیز با بیان مشکلات خود، عدم اطلاع‌رسانی و پاسخگویی مدیران به اصحاب رسانه را که باعث بروز مشکلات و سوء استفاده معاندین انقلاب می‌شود را به عنوتن یکی از این مشکلات بیان کردند.

فعالان فضای مجازی، فیلترینگ تلگرام را ضرر به مجموعه رسانه‌ای داخلی و از موانع هم‌افزایی برای ایجاد شور و نشاط انتخابات اعلام و خواهان رفع فیلترینگ برای نظارت بهتر بر عملکرد فضای مجازی شدند.

فرماندار و رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان آزادشهر در ادامه مدیریت مطلوب و منجر به هدف فضای عمومی جامعه بسیار موثر دانست و از همه ادمین های محترم خواست در این راستا قدم بردارند.

شهرستان آزادشهر با ۹۶ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار