تیم فوتبال شهید قندی، محروم و مصدوم ندارد

یزد(پانا)- سرپرست تیم فوتبال شهید قندی یزد گفت: برای راهیابی به لیگ یک کشور باید قدر تمام پیکارها به خصوص از میزبانی بنحو کامل و مناسب استفاده کرد بنابر این بدون محروم و مصدوم به مصاف تیم شهرداری فومن گیلان می‌رویم .

کد مطلب: ۱۰۰۴۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
تیم فوتبال شهید قندی، محروم و مصدوم ندارد

محمود انصاری عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: وضعیت تیم حریف توسط کادر فنی مورد بررسی قرار گرفته و بازیکنان با آمادگی برای کسب سه امتیاز بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: تمام رقابت‌ها در دور برگشت در خانه و بیرون از آن از اهمیت زیادی برخوردار است بنابراین هدف در مسابقات آینده فقط کسب امتیاز لازم است .

سرپرست تیم قندی به اهمیت حضور تماشاگران در دیدارهای خانگی اشاره کرد و بیان داشت: همراهی هواداران موجب روحیه و دلگرمی کادرفنی و بازیکنان است.

انصاری خاطر نشان کرد: همه شرایط برای موفقیت در دیدار خانگی فراهم است که امیدواریم بتوان دل تماشاگران را با کسب پیروزی شاد کرد.

از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ دسته ۲ فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۲۲ دی‌ماه جاری تیم شهید قندی در استادیوم شهید نصیری یزد با تیم شهرداری فومن دیدار می‌کند.

این تیم در گروه یک با شهرداری فومن، اتحاد کامیاران، شهرداری همدان، شهرداری آستارا ، نماینده بجنورد، پرسپولیس گناوه، اسپین قزوین، اروند خرمشهر، فولادنوین اهواز ، مس نوین کرمان، میلادمهر تهران، استقلال ملاثانی و خیبر خرم‌آباد هم‌گروه است.

مسابقات لیگ دسته ۲ فوتبال کشور با حضور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی برگزار می‌شود.

هم اکنون تیم‌های یزد لوله و شهید قندی به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از این استان حضور دارند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان در لیگ‌های کشوری در رده سنی پایه حضور دارد و سالانه حدود ۶۰۰ مسابقه فوتبال در لیگ‌های استانی برگزار می‌شود که نقش مهمی در توسعه این رشته در یزد دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار