بارش برف در برخی از نقاط شهرستان اردکان

پیش‌بینی کاهش دما و یخبندان

یزد(پانا)- رئیس اداره هواشناسی عقدا با اشاره به ورود موج جدید بارشی به استان یزد، گفت: این سامانه بارشی موجب بارندگی در شهرستان اردکان شد که در برخی از ارتفاعات شهرستان بارش‌ها به‌صورت برف ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۰۰۴۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
بارش برف در برخی از نقاط شهرستان اردکان

احمد زارع پور در گفتگو با خبرنگار فارس در اردکان، با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان یزد، گفت: از امروز صبح بارش برف و باران در اکثر نقاط استان شروع‌شده است و هم‌اکنون نیز ادامه دارد.

وی بابیان اینکه از امروز تا اوایل روز یکشنبه، در بعضی از ساعات شاهد وزش باد شدید خواهیم بود، افزود: در این مدت، بارندگی‌ها عمدتاً به شکل برف با احتمال تگرگ، کاهش قابل‌ملاحظه دما، مه آلودگی و متعاقب آن سرما و یخبندان پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره هواشناسی عقدا گفت: از فردا عصر کاهش موقتی ابر را داریم و دوباره از عصر دوشنبه و طی روز سه‌شنبه افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده را شاهد خواهیم بود.

وی اظهار داشت: ازنظر دمایی نیز کاهش قابل‌ملاحظه دما و ماندگاری هوای سرد و یخبندان در شب و ساعات اولیه صبح تا اواخر هفته پیش‌بینی می‌شود.

زارع پور در پایان بابیان اینکه در برخی از نقاط به‌ویژه ارتفاعات شهرستان اردکان شاهد بارش برف بودیم، گفت: مقدار بارش 24 ساعته در شهرستان اردکان از ساعت 6:30 صبح دیروز تا ساعت 6:30 صبح امروز به این شرح است که در ایستگاه‌های عقدا 0.2 ، رباط پشت بادام 1 ، خرانق 0.4 ، فخرآباد 0.5 و چادرملو 1.2 میلی‌متر بارندگی به ثبت رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار