کشف پوشاک خارجی قاچاق در انبارهای شهرری

تهران (پانا) -مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از کشف ۶۷۱ میلیون ریال پوشاک خارجی قاچاق در یکی از انبارهای دولت‌آباد شهرری خبرداد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
کشف پوشاک خارجی قاچاق در انبارهای شهرری

احمد جعفری‌نسب مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در این رابطه اظهار کرد: این میزان پوشاک قاچاق در بازرسی‌های مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف کشف شده است.

او در ادامه افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران، حین گشت‌زنی به یک انبار در دولت‌آباد محدوده شهرری مشکوک شدند و تعداد ۲۵ کیسه کاپشن خارجی قاچاق از این انبارکشف و ضبط کردند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همچنین در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و ۶۷۱ میلیون ریال جریمه برای این پرونده در نظر گرفته شد.

جعفری نسب خاطر نشان کرد: عزم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی و هرگونه قانون‌شکنی جدی بوده و با متخلفان قاچاق در شهرستان‌های استان تهران برخورد می‌شود.

او با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران وحتی کشور درشهرستان ری قراردارد،تاکیدکرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران اضافه کرد: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار