مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره بین المللی سعدی تا آخر اسفندماه تمدید شد

تهران (پانا) - مدیر آموزش و آفرینش پژوهشکده اسراء و دبیر اجرایی جشنواره بین المللی سعدی از تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره بین المللی سعدی تا آخر اسفندماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ارسال آثار  به نخستین جشنواره بین المللی سعدی تا آخر اسفندماه تمدید شد

نخستین جشنواره بین‌المللی علمی ادبی و هنری سعدی با هدف کشف و تربیت و رشد استعداد‌های نهان کودکان، نوجوانان و جوانان به اهتمام پژوهشکده ادبیات تحلیلی و تطبیقی اسراء و باشگاه ملی جوانان پژوهشگر برگزار می‌‌شود.

طبق مصوبه جلسه شورای مرکزی پژوهشکده و دبیرخانه جشنواره سعدی، مهلت ارسال آثار به جشنواره تا آخر اسفند ماه تمدید شده است و علاقه مندان می‌توانند برای اطلاع از شرایط و شرکت در جشنواره تا پایان اسفند ماه سال جاری به سایت رسمی جشنواره saadifestival.com مراجعه و جهت ارسال آثار اقدام کنند.

همچنین در ادامه جلسه شورای مرکزی، تاریخ اختتامیه جشنواره بین المللی سعدی نیز مشخص شد و در روز جهانی گرامیداشت سعدی مورخ یک اردیبهشت99 آیین اختتامیه نخستین جشنواره بین المللی سعدی برگزار خواهد شد.

این جشنواره از فروردین امسال به‌صورت کشوری و بین المللی آغاز به کار کرده است و از 30 مهر ماه مهلت ارسال آثار آغاز شده است. جشنواره در ۱۲ رشته علمی ادبی و هنری ویژه پنج گروه سنی کودک و نوجوان، دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید دانشگاه و عموم مردم برگزار می‌شود. رابطه خدا با انسان، رابطه انسان با خدا، رابطه انسان با انسان و رابطه انسان با طبیعت از موضوع‌های اصلی مسابقه است.

رشته ادبیات در بخش‌های شعر کلاسیک و نو، داستان کوتاه، طنز، کاریکلماتور ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان، رشته هنر در بخش‌های خوشنویسی، تایپوگرافی، طراحی و نقاشی، کاریکاتور ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان، رشته نمایش در بخش‌های نمایشنامه‌نویسی، فیلمنامه نویسی، موشن گرافیک، انیمیشن کوتاه ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان، رشته مقالات میان رشته‌ای در بخش‌های هنر و ادبیات ویژه استادان، معلمان، دانشجویان، رشته مقالات ادبیات کودک ویژه استادان، معلمان، دانشجویان و رشته ارائه مقاله علمی و پژوهشی، ویژه استادان، معلمان، دانشجویان برگزار می‌شود.

در پایان به رتبه‌های اول هر رشته مدال طلای ادبی سعدی متناظر با نوبل ادبیات ایران و به برگزیدگان جوایز نفیس به همراه لوح تقدیر، دیپلم افتخار و گواهینامه وزارت علوم تحقیقات و فناوری و عضویت افتخاری در باشگاه ملی جوانان پژوهشگر اهدا می گردد و آثار برجسته در کتاب جشنواره چاپ می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار