پورابراهیمی در دیدار با خانواده جانبخاتگان حادثه غمناک کرمان عنوان کرد:

پیگیری درخواست از رهبر انقلاب، برای شهید محسوب شدن جان‌باختگان مراسم تشییع در کرمان

کرمان(پانا) -محمدرضا پورابراهیمی با خانواده های سادات حسینی و رشیدی از جانبخاتگان حادثه غمناک روز سه شنبه 17 دی ماه شهر کرمان در حاشیه تشییع پیکر مطهر سردار شهید قاسم سلیمانی و حسین پورجعفری دیدار و از آنها دلجویی کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری درخواست از رهبر انقلاب، برای شهید محسوب شدن جان‌باختگان مراسم تشییع در کرمان

پدر جان‌باختگان این حادثه خانم‌ها مهدیه و فاطمه سادات حسینی که خود از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و برادر شهید است، در این دیدار بیان کرد: فرزندان من جزو متدین‌ترین و باتقواترین افراد بودند و امروز هم این دو فرزندم فدای سردار سلیمانی و تار موی رهبری شدند و ما همچنان به نظام و انقلاب افتخار می کنیم و همیشه پای آن می مانیم.
پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در این دیدار ضمن تسلیت و تجلیل از جایگاه معنوی و مذهبی خانواده ها بیان کرد: موضوع این حادثه تلخ در دستور کار مجلس خواهد بود.
او با تقدیر از این روحیه بالا و عزتمندانه پدر این عزیزان بیان کرد: این روحیه بالا وظیفه ما را برای پیگیری موضوع سنگین تر می‌کند و باید در چند محور پیگیر این حادثه تلخ باشیم.
پورابراهیمی بیان کرد: علل و عوامل حادثه تلخ روز سه شنبه 17 دی ماه در مراسم تشییع سپهبد شهید قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین پورجعفری در کرمان باید شناسایی و دلایل بررسی شود و اگر قصوری وجود داشته باشد براساس ضوابط و مقررات مورد مواجهه قرار گیرد.
او همچنین ابراز کرد: انتظار از شخص استاندار و مسئولان اجرایی است که به این موضوع بی تفاوت نباشند و سرکشی به آسیب دیده ها نیز صورت گیرد.
این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: ما این هفته در مجلس موضوع امکان قرار گرفتن این جان‌باختگان در زمره شهدا را از طریق نامه ای به رهبری پیگیری می کنیم و با توجه به ویژگی های این حادثه و شرایط خاصی که در مراسم معنوی رخ داده، در صورت صلاحدید رهبری به عنوان شهدا محسوب می‌شوند تا التیامی بر خانواده جان‌باختگان باشد.
پورابراهیمی همچنین گفت: نشست مشترک با حضور وزیر کشور به عنوان متولی حوزه امنیت داخلی کشور باید در مجلس برگزار شود و با حضور در کمیسیون امنیت ملی بررسی ابعاد مختلف حادثه صورت گیرد و گزارش به صورت جامع و کامل ارائه شود. بر این اساس، اعزام تیم تخصصی از وزارت کشور را در دستور کار قرار می دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار