دعوت از خانواده شهید سپهبد قاسم سلیمانی برای حضور در کنگره شهدای بوشهر

بوشهر(پانا)_استاندار بوشهر گفت: کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر در حالی 25 دیماه در بوشهر برگزار خواهد شد که جای سردار سلیمانی خالی است، لذا از خانواده محترم آن شهید بزرگوار برای حضور در کنگره شهدا دعوت به عمل می آید.

کد مطلب: ۱۰۰۴۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
دعوت از خانواده شهید سپهبد قاسم سلیمانی برای حضور در کنگره شهدای بوشهر

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در مراسم افتتاحیه نمایشگاه مسیر افتخار ویژه کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر اظهار داشت: خدا را شاکریم که این توفیق را به ما داد که میزبان کنگره شهدای بوشهر باشیم، این کنگره یک تفاوتی با سایر کنگره ها دارد و آن این است که جای یکی از سرداران بزرگ اسلام و انقلاب خالی است.
وی بیان کرد: 13 دیماه روز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در تاریخ انقلاب ثبت شد، سردار سلیمانی نامی آشنا برای مبارزه با تحجر و گروه‌های خشونت طلب بود.
استاندار بوشهر با بیان اینکه در موضوع شهادت سردار سلیمانی، پیوند آمریکا و داعش را شاهد بودیم، تصریح کرد: هر چند این شهادت برای ملت ایران یک حادثه تلخ بود اما 13 دیماه آغازی است برای پایداری بیشتر جبهه مقاومت.
گراوند گفت: کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر در حالی 25 دیماه در بوشهر برگزار خواهد شد که جای سردار سلیمانی خالی است، لذا از خانواده محترم آن شهید بزرگوار برای حضور در کنگره شهدا دعوت به عمل می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار