مازندران تا پایان هفته بارانی است

ساری (پانا) - هواشناسی مازندران اعلام کرد که هوای استان تا پایان هفته به صورت بارش پراکنده باران همراه با کاهش دما است.

کد مطلب: ۱۰۰۴۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
مازندران تا پایان هفته بارانی است

سازمان هواشناسی مازندران اعلام کرد که برای امروز آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی بیشینه دما خواهد بود.

در روز دو‏شنبه 23 دی‌ماه، آسمانی نیمه‌ابری پیش‌بینی شده است که از اواخر روز به سمت ابری شدن رفته و با بارش پراکنده، وزش باد و کاهش نسبی دما همراه خواهد بود که در به بارش پراکنده برف تبدیل خواهد شد.

در روز سه شنبه 24 دی، وضعیت جوی به شکل بارش پراکنده باران و در ارتفاعات مه‌آلود به شکل بارش پراکنده برف و از بعدازظهر با کاهش ناپایداری و ابر روبرو خواهد بود.

در روز چهارشنبه 25 دی، آسمان صاف تا نیمه‌ابری از اواخر روز با افزایش ابر از غرب استان تبدیل به وضعیت جوی همراه با بارش پراکنده و وزش باد خواهد شد.

در روز پنج‏شنبه 26 دی، مناطق غربی استان، ابری همراه با بارندگی (در ارتفاعات مه آلود با بارش برف) ، وزش باد و کاهش دما و مناطق مرکزی و شرقی استان، نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده (در ارتفاعات مه آلود با بارش برف)، وزش باد و کاهش دما پیش‌بینی شده است.

هواشناسی مازندران برای روز جمعه 27 دی نیز آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده پیش‌بینی کرده است که به تدریج از میزان ابر کاسته خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار