تمرینات تیم فوتبال «سردار بوکان» از سر گرفته شد

ارومیه (پانا) - سرمربی تیم فوتبال «سردار بوکان» از شروع دوباره تمرینات این تیم برای آغاز نیم فصل دوم مسابقات لیگ دسته دو کشور خبرداد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
تمرینات تیم فوتبال «سردار بوکان» از سر گرفته شد

«پیروز قربانی» در مورد آخرین وضعیت این تیم گفت: با توجه به بازی حساس روز دوشنبه هفته آینده، تمرینات تیم با حضور تمام بازیکنان و کادر فنی دوباره آغاز شده است.

او با بیان اینکه مشکلات و کمبود‌های بازیکنان همچنان پا برجا است، افزود: شروع دوباره تمرینات، نشان از عشق بازیکنان به «سردار» و هوادارانش است. اما مسئولان نیز باید قدمی برای تیم بردارند، چون این روش تیمداری نیست.

به گفته قربانی، سردار در چند روز گذشته حتی برای تهیه توپ نیز با مشکل روبرو بوده که در نهایت با کمک‌های سعید شوکتی رئیس هیئت فوتبال این مشکل رفع شده است.

سرمربی «سردار بوکان» در پایان ضمن درخواست از مسئولان بوکان برای کمک به این تیم، بر لزوم حل سریع مشکلات و معضلات «سردار» و بازیکنانش تاکید کرد.

تیم «سردار بوکان» که امسال پنجمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته ۲ تجربه می‌کند؛ با تیم‌های پاس همدان، شهرداری بم، شهرداری بندرعباس، چوکای تالش، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایران‌جوان بوشهر، ملی‌حفاری اهواز، رزکان کرج نفت و گاز گچساران و دارایی بندرگز در گروه دوم قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار