اعلام زمان برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی دراستان اردبیل

اردبیل (پانا) – مدیر سازمان دانش آموزی اردبیل از اعلام زمان برگزاری مرحله استانی انتخابات مجلس دانش آموزی در این استان خبرداد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
اعلام زمان برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی دراستان اردبیل

پرویز اصغری درگفت وگو باپانا اظهارکرد: دهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی هفتم بهمن ماه درکانون فرهنگی وتربیتی دخترانه عصمت ناحیه یک اردبیل برگزارمی گردد.

او گفت:ترویج فرهنگ مشارکت‌جویی، تعاون‌، تقویت روحیه خودباوری از اهداف مجلس دانش‌آموزی است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان ابراز داشت: نمایندگان مجلس دانش‌آموزی، الگویی تاثیرگذار برای دانش‌آموزان مسئولیت‌پذیر و مشارکت‌جو هستند.

اصغری با بیان اینکه مجلس دانش‌آموزی، نهادی صنفی است که از سال 1380 بر اساس آیین‌نامه مصوب شورای عالی آموزش‌وپرورش شکل گرفته، اظهاکرد: این مجلس با 150 نماینده هر دو سال یک بار با برگزاری انتخابات، از میان منتخبین شوراهای دانش آموزی سراسر کشور، با عبور از مراحل مدارس، مناطق و استان‌ها تشکیل می‌شود.

او اضافه کرد: ترویج فرهنگ مشارکت‌جویی، تعاون، مسئولیت‌پذیری، بهره‌گیری از نظرات دانش‌آموزان در اصلاح مقررات و برنامه‌های مربوط به آن‌ها، تقویت روحیه خودباوری، تبادل‌نظر در مورد راهکارهای تقویت تربیت دینی، اخلاقی و اجتماعی دانش‌آموزان و … از اهداف مجلس دانش‌آموزی است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان با تاکید به این که نمایندگان مجلس دانش‌آموزی، الگویی تاثیرگذار برای سایردانش‌آموزان هستند، خاطرنشان کرد: نمایندگان، چشم بینا و گوش شنوای سایر دانش‌آموزان هستند که با نگاهی ظریف، با بحث و تبادل‌نظر مشکلات محیط آموزشی را دریافته و همراه با راهکارهایی که در نظر دارند به رده‌های بالاتر، ارائه می‌نمایند تا مشکلات در سایه خرد جمعی و امکانات موجود توسط مقامات بالاتر آموزشی حل و فصل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار