معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش شهرستان شاهرود:

بهره گیری از ظرفیت های تشکل های دانش آموزی در ایام دهه فجر

سمنان (پانا) - معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش شهرستان شاهرود خبرداد: امسال نیز همچون سالهای گذشته، در برگزاری جشن های انقلاب اسلامی و دهه فجر و همچنین انجام فعالیت ها از حضور و ظرفیت تشکل های دانش آموزی بهره گیری مفیدی خواهیم کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
بهره گیری از ظرفیت های تشکل های دانش آموزی در ایام دهه فجر

سید محمدرضا کریمی، در اولین جلسه کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور رئیس آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، گفت: دهه فجر امسال با توجه به وقایع اخیر پیش آمده و شهادت سردار سلیمانی و همچنین حوادثی که در ادامه شهادت سردار ممکن هست رخ دهد، شرایط کشور بسیار حساس و‌ خاص می باشد.

وی با بیان اینکه نقطه عطف ما در انقلاب اسلامی دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی است، افزود: آشنایی دانش آموزان با فضا و حال و ‌هوای دهه فجر و انقلاب به همراه شناساندن آرمان های انقلاب به آنان به همراه شرکت در جشنواره های مربوط که سبب نقش آفرینی خود دانش آموزان در این برنامه ها شود، از جمله وظایف ما در این حوزه است.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: از آنجایی که جلسه امروز در واقع برنامه ریزی فعالیت های مختلف فرهنگی در حوزه دانش آموزی برای دهه فجر بود که پیشنهادات بسیار خوبی ارائه شد، اما قابل ذکر است که کارها و فعالیت ها از مدتی قبل آغاز شده و این جلسه صرفا جهت هماهنگی می باشد.

کریمی با اشاره به برخی از این برنامه ها اعلام کرد: تشکیل مدرسه انقلاب توسط انجمن اسلامی در هر مدرسه، مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب توسط سازمان دانش آموزی و بسیج دانش آموزی نیز از جمله برنامه های مهمی است که همچون گذشته در شهرستان اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی، مسابقات عکاسی، دلنوشته و یک برنامه محوری که سبب نقش آفرینی دانش آموزان در مساجد باشد از جمله اجرای سرود، خواندن مقاله و ... که ارتباط هیئت امنای مساجد با مدیران مدارس را می طلبد، برنامه های دیگری است که در دهه فجر انجام خواهد شد.

/ مریم مسعودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار