فرمانده سپاه امام رضا (ع) در جمع گردان های انتقام دانش آموزی:

به واسطه اثر خون شهید سلیمانی خط مقاومت منسجم تر و محکم تر از گذشته به راه خود ادامه می دهد

مشهد(پانا)- به همت سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام رضا (ع)، اجتماع گردان های انتقام دانش آموزی با عنوان "سربازان حاج قاسم" با حضور فرمانده سپاه امام رضا (ع)، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و بیش از سه هزار دانش آموز دختر و پسر بسیجی در مهدیه مشهد مقدس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
به واسطه اثر خون شهید سلیمانی خط مقاومت منسجم تر و محکم تر از گذشته به راه خود ادامه می دهد

سردار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) در این مراسم خطاب به دانش آموزان گفت: ارتباط قلبی با شهدا دلیل حضور شما دانش آموزان در این مراسم است و در چند روز گذشته اوج تعلق خاطر و محبت به این شهید والامقام به نمایش درآمد و مشخص شد مردم و امت اسلامی، کسانی که بر عهد و پیمان خود با خدا و مردم استوار هستند و در این راه جان خود را فدا می کنند را دوست دارند و ارج می نهند.

وی افزود: مقصود از انتقام خون شهید سلیمانی برای ما فقط کشتن چند نفر و یا تخریب و انهدام چند ساختمان و پایگاه نظامی نیست بلکه مقصود ما از این ابراز ارادت، رهروی و انتقام، حرکت و گام برداشتن در جهت تحقق اهداف والای این شهید گرانقدر است.

نظری تصریح کرد: بدون خودسازی درونی نمی توان یک مسیر سخت، سازنده و اثرگذار را طی کرد و شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس این ویژگی را داشتند و شما دانش آموزان باید با زمینه سازی و آمادگی این مسیر را ادامه دهید.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) اظهار کرد: دشمن در حوزه فرهنگی بسیار فعال است پس دانش آموزان و جوانان باید هوشیار باشند و خط شهدا را ادامه دهند و استفاده از الگوهای ارزشی همانند شهید فهمیده بهترین کار است.

وی عنوان کرد: هدف دشمن از ترور شهید سلیمانی شکستن و تضعیف خط مقاومت بود اما غافل از این نکته بودند که خون شهید اثرگذار است و نه تنها خط مقاومت ضعیف نشد بلکه منسجم تر و محکم تر نیز شد و این مهم بواسطه خون شهید سلیمانی اتفاق افتاد.

نظری افزود: بواسطه خون شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس فصل جدیدی در ارتباط با جبهه مقاومت آغاز شد و این راه ادامه می یابد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پایان گفت: اگر ملتی شجاعت و روحیه مبارزه نداشته باشد نمی تواند در برابر دشمنان ایستادگی کند و اگر قرار است کشور ما عزت و استقلال داشته باشد باید در برابر استعمارگران مبارزه کند و قطعا در سایه مبارزه و مقاومت، پیشرفت علمی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نیز اتفاق خواهد افتاد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار