در جلسه کمیته ساماندهی زندانیان استان؛

20 محکوم جرایم غیر عمد مالی از زندان آزاد می شوند

زنجان (پانا) - حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی درجلسه کمیته ساماندهی زندانیان استان که در زندان مرکزی زنجان برگزار شد، ضمن تشکر از اقدامات و تلاشهای صورت گرفته در زندانهای استان و درپی بازدید از زندان مرکزی ، رسیدگی به امور زندانیان و پیگیریهای به‌عمل آمده از آزادی20 محکوم جرایم غیر عمد مالی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
20 محکوم  جرایم غیر عمد مالی از زندان آزاد می شوند

او عنوان کرد: در این جلسه که با حضور مدیر کل زندانهای استان، معاونین قضایی رییس کل و روسای زندانهای استان برگزار شد، پرونده تعدادی از محکومین مورد بررسی قرار گرفت که در همین راستا به 15 زندانی واجد شرایط مرخصی اعطا و همچنین 2 محکوم نیز به پابند الکترونیکی تجهیز شدند.

رییس شورای قضایی استان خاطر نشان کرد: اجرای سیاست های قوه قضاییه به‌ویژه تلاش برای کاهش آمار جمعیت کیفری زندانها با استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس از رویکرد مهم دستگاه قضایی استان است.

صادقی نیارکی اظهار کرد: در این جلسه پس از بررسی پرونده های زندانیان مالی، مهریه، زندانیان بلاتکلیف و دیداری چهره به چهره با تعدادی از زندانیان، دستورات لازم در خصوص تسریع در رسیدگی و حل و فصل مشکلات مطروحه زندانیان صادر شد.

در ابتدای این جلسه جوادی مدیر کل زندانهای استان با قدردانی از زحمات و تلاش های مسئولین قضائی استان، برگزاری این جلسات را گامی موثر در کاهش جمعیت کیفری زندانها بر شمرد و عزم و اراده هر چه بیشتر دستگاه قضایی استان را در استفاده از ظرفیت های قانونی برای کاهش مجازات زندان را خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار