مهمترین نیاز برای کار فرهنگی، ایجاد فضای فرهنگی است

مشهد(پانا)- مدیر امور پردیس های خراسان رضوی در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه فرهنگیان استان با بیان این که کار فرهنگی با بخشنامه و دستورالعمل به انجام نمی رسد، گفت: مهمترین نیاز برای کار فرهنگی، ایجاد فضا و موقعیت فرهنگی است.

کد مطلب: ۱۰۰۳۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین نیاز برای کار فرهنگی، ایجاد فضای فرهنگی است

رمضان نیری در این جلسه که در پردیس شهید بهشتی مشهد برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد قاسم سلیمانی تأکید کرد: باید برای شناساندن شخصیت این شهید بزرگوار به نسل آینده به طور مستمر فعالیت کرد.

وی با اشاره به دشواری کار در حوزه فرهنگی و اجتماعی گفت: امروز کار فرهنگی بسیار سخت شده است به طوری که می توان کار فرهنگی را مانند شنا کردن در جهت خلاف آب دانست.

نیری افزود: حوزه فرهنگی، حوزه فعالیت یک یا چند نفر نیست، بلکه در کارهای فرهنگی همه باید احساس مسئولیت داشته باشند و مشارکت نمایند.

در ادامه مسئولان و کارشناسان فرهنگی پردیس ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان استان به بحث و تبادل نظر در رابطه با موضوعات دستور کار جلسه پرداختند و در پایان مواردی همچون تلاش برای مشارکت حداکثری دانشجومعلمان در سی امین جشنواره فرهنگی اجتماعی، برنامه ریزی جهت اعزام دانشجومعلمان به اردوی راهیان نور و برگزاری یادواره شهدای دانشگاه فرهنگیان استان به عنوان مصوبات جلسه به تصویب رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار