برگزاری مانور مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در شرکت آب و فاضلاب روستایی البرز

کرج (پانا) -رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل آبفای البرز با بیان اینکه پدافند غیرعامــل، در واقع مقابلــه بــا حوادث احتمالی و غیرمترقبه و تهدیدهای ناشی از آن است ، در این خصوص از برگزاری مانور مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در شرکت آب و فاضلاب روستایی البرز شد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  مانور مدیریت بحران و  پدافند غیرعامل در شرکت آب و فاضلاب روستایی البرز

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری، امدادگران هلال‌احمر، اورژانس نیروی انتظامی، هواشناسی، معاونین و مدیران شرکت آبفای البرز، مانور سیل در تاسیسات آب و فاضلاب روستایی استان البرز با مجوز مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای کشور برگزار شد. همچنین مدیران بحـران و پدافند غیرعامل استانهای معین شامل؛ اصفهان، تهران، قزوین، مرکزی، گیلان، مازندران و آبفای شهری استان البرز هم در این مانور شرکت کردند.
عبدالحسین حسن زاده، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل آبفای البرز در این زمینه گفت: «پدافنـد غیرعامــل یعنــی اینکــه بــرای مقابلــه بــا حــوادث احتمالـــی و غیرمترقبـــه و تهدیدهـــای ناشـــی از آنهـا بتوانیـم بـا آمادگـی و تجهیـزات لازم حـوادث و مشکلات ناشــی از آنهــا را مدیریـت کنیم.
بــه همیـن منظـور و بـــا توجه بـــه شرایط توپوگرافـی استان، آزمـــون میـــزان آمادگی همـــکاران جهـــت خـــروج در شـــرایط اضطـــراری ناشـــی از وقــوع حــوادث طبیعــی، سیل و بهسازی و شستشوی مخازن آب و شبکه های آب روستایی و ممارســـت گروه هـــای امــدادی در راســتای کمــک بــه افــراد آســیب دیده به منظــور کاهــش آســیب های وارده و بــه حداقــل رســـاندن تلفـــات مالـــی و جانـــی بـــا آمادگی و تجهیـــزات کامـــل در ستاد شـــرکت و شهرستان ها برگـزار شـــد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار