رئیس مجمع فعالان قرآنی شهرستان شیروان:

خون شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش ستون کاخ های دشمنان را فروخواهند ریخت

شیروان (پانا) - یادبود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با حضور جمعی از قاریان و حافظان و قرآن در شیروان برگزار شد .

کد مطلب: ۱۰۰۳۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
خون شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش ستون کاخ های دشمنان را فروخواهند ریخت

رضا براتی با اشاره به اینکه ان شاء الله این انقلاب به انقلاب امام زمان (عج) متصل خواهد شد افزود: آچار یک مهندس، خودکار یک دانش آموز، قرائت قرآن یک قاری و ... همه این اتفاق ها باید آماده باشی برای ظهور آقا امام زمان(عج) باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: روح این بزرگواران در تمام جهان اثرگذار خواهد شد و ما هم نباید قهرمان پرست باشیم بلکه اصل دین و فریاد همه ما این است که برای رسیدن به سلیمانی ها باید در حد خودمان اثرگذار بوده و باید به ادامه راه و تفکرش فکر کنیم.

رئیس مجمع فعالان قرآنی شهرستان شیروان با بیان اینکه در جهت تبلیغ و گسترش کارهای خیر به ویژه در حوزه آموزش قرآن پیشقدم باشیم گفت: با آموزش قرآن کریم می توانیم بر روی جوان ها اثر مثبت بگذاریم و نتیجه خوبی را خواهیم گرفت و ان شاء الله جوان های قرآنی و جهادی ما انتقام خون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش را خواهند گرفت و این بغض و خشم ما فروخواهد نشست.

مهدی سرایدار نیز به عنوان سخنران میهمان در این جلسه گفت: دشمنان اسلام بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به جهت عدم توانایی و تقابل با نظام جمهوری اسلامی، گروه داعش را ایجاد نمودند تا به خیال باطل خود هدایت کشورهای اسلامی منطقه را به عهده بگیرند.

وی افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده فقید سپاه قدس با حضور گروه داعش در سوریه و عراق به عنوان مستشار به کمک آنان می رفت و نقشه ها، عملیات ها و برنامه های سیاست مداران و اتاق فکر دشمنان را یکی یکی نقش برآب می نمود و آنان نیز بارها و بارها برنامه ترور ایشان را طراحی نمودند.

سرایدار در ادامه اظهار داشت: دشمنان میان ملت های ایران و عراق تفرقه ایجاد نموده بودند که خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی باعث اتحاد بین ملت های عراق و ایران و جبهه های مقاومت شد و به ما ثابت نمود که باید روی پای خودمان بایستیم.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین نقطه مثبت ایشان ایمان واقعی به خداوند، اخلاص در عمل، ولایت مداری و ذوب در ولایت بود و بدون اذن ولایت هیچ اقدامی را انجام نمی داد گفت: ایشان با اطاعت از رهبری و برای مبارزه با دشمنان اسلام بیش از 40 سال شبانه روز جنگید و با شهادت خود وظیفه همه ما را در دفاع از انقلاب اسلامی و نظام سنگین نمود.

قرائت ختم قرآن جمعی و همچنین قرائت قرآن توسط قاری نوجوان ابوالفضل دامود، مداحی و روضه خوانی توسط احمد رضا دبدبه مداح اهل بیت(ع)، قرائت فاتحه به روح شهدای اسلام و انقلاب به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش و اقامه نماز جماعت از دیگر برنامه های این مراسم بود.

خبرنگار ام البنین ملاعلی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار