معاون تشکیلات سازمان دانش‌آموزی خراسان شمالی:

سازمان دانش آموزی بخشی از نظام تعلیم و تربیت کشور است

فاروج (پانا)- معاون تشکیلات سازمان دانش‌آموزی خراسان شمالی در حاشیه برگزاری کارگاه 32 ساعته ضمن خدمت ویژه مربیان پیشتاز شهرستان فاروج با بیان تسلیت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش گفت: همه ما داغدار سردار بزرگ اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان هستیم و شهادت وی خطرناک تر از زمان حیات ایشان برای دشمنان خواهد بود چرا که از قطره قطره های خون این شهید سلیمانی های دیگری خواهد جوشید.

کد مطلب: ۱۰۰۳۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی بخشی از نظام تعلیم و تربیت کشور است

حسین کنعانی در ادامه افزود: سازمان دانش آموزی همانند یک بال برای حوزه پرورشی است و اگر نباشد خیلی از قسمت ها دچار مشکلات می شوند و کمتر مراسمی هست که یک قسمت آن توسط سازمان دانش آموزی و حوزه پرورشی اجرا نشود.

وی اظهار داشت: الحمدلله سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی در سه حوزه عملکردی مدیران، مربیان و دانش آموزان برای ششمین سال متوالی توانسته است در جهت جذب و سازماندهی اعضاء رتبه اول کشور را کسب نماید و شهرستان فاروج نیز در سطح استان در جایگاه سوم قرار دارد که کسب تمام این افتخارات حاصل زحمات همه شما عزیزان می باشد.

معاون تشکیلات سازمان دانش‌آموزی خراسان شمالی گفت: شروع کار شما پس از پایان کلاس های کارگاهی ضمن خدمت است و اگر این آموزش ها و مهارت ها به دانش آموزان انتقال داده نشود انگار هیچ کاری صورت نگرفته است.

کنعانی از اختصاص بخشی از فرم امتیاز بندی پایان سال به همکاری مربیان با سازمان دانش آموزی شهرستان ها خبر داد و اظهار داشت:همه ما باید موقعیت شناس بوده و بدانیم که در چه زمانی، چه عملکردی داشته باشیم.

وی گفت: ان شاء الله در دهه مبارک فجر همایش بزرگ استانی یاوران انقلاب را با همکاری همه مدرسان، مربیان و اعضای سازمان دانش آموزی برگزار خواهیم نمود.

معاون تشکیلات سازمان دانش‌آموزی خراسان شمالی در پایان از همه مدرسان و مربیان سازمان دانش آموزی استان درخواست نمود تا در جهت تبادل نظر و کسب اطلاعات بیشتر در کانال آموزشی استانی این سازمان به آدرس pishtaznkh @ عضو شوند.

خبرنگار و عکاس خبری حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار