آماده باش کامل راهداران در راهدارخانه های استان یزد

یزد (پانا)- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از استقرار اکیپ‌های راهداری در محور‌های مواصلاتی و آماده باش کامل راهدارخانه های استان خبرداد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
آماده باش کامل راهداران در راهدارخانه های استان یزد

محمد رستگاری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در گفت گو با در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به آغاز بارش ها در چند ساعت آینده، گفت: تمامی راهداران استان یزد به منظور پاکسازی برف از محور‌های برفگیر و کوهستانی و جلوگیری از یخ زدگی جاده‌ها در حالت آماده باش کامل هستند و ۱۰ گشت سواری نیز جهت اطلاع از آخرین وضعیت مسیر‌ها و اعلام به راهدارخانه ها، در محور‌ها مستقر خواهند شد.

او افزود: در مجموع برای اجرای طرح راهداری زمستانه ۲۸۱ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در راهدارخانه‌های استان یزد استقرار یافته اند.

رستگاری ادامه داد: با شروع بارش برف و باران از ظهر دیروز راهداران در محور‌های مواصلاتی استان یزد به ویژه در محور‌ها و گردنه‌های شهرستان‌های تفت و مهریز و مناطق برفگیر مستقر شدند و به شهروندان خدمت رسانی کردند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد اضافه کرد: از دیروز تاکنون ۹۰ کیلومتر از مسیر‌های برفگیر و کوهستانی به طور میانگین سه بار برف روبی و نمک پاشی شد و هیچگونه یخ زدگی و حادثه‌ای در محور‌ها گزارش نشده است.

او با بیان اینکه رانندگان از سفر‌های غیر ضروری در روز‌های برفی و بارانی خودداری کنند، ادامه داد: رانندگانی که سفر ضروری دارند قبل از سفر خودرو‌های خود را به سیستم‌های گرمایشی و زنجیرچرخ نمایند، همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار