امام جمعه موقت یزد: سردار سلیمانی از مردان تکرارناپذیر این سرزمین است

یزد(پانا)- "حجت‌الاسلام محمدحسن معزالدینی" امام‌جمعه موقت یزد در جلسه شورای اداری شهرستان تفت گفت: شهید سردار سپهبد سلیمانی از مردان تکرار نشدنی این سرزمین است و جمعیت حاضر در مراسم‌های تشییع پیکر پاک او نشان‌دهنده عملکرد این فرمانده بزرگ در چهار دهه فعالیت او در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بود.

کد مطلب: ۱۰۰۳۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه موقت یزد:   سردار سلیمانی از مردان تکرارناپذیر این سرزمین است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "حجت‌الاسلام محمدحسن معزالدینی" امام‌جمعه موقت یزد در جلسه شورای اداری شهرستان تفت انسان امروزی را انسانی سازمانی و نهادی معرفی کرد و اظهار داشت: انسان امروز، انسان‌سازمانی و نهادی است و این بدان معناست که انسان از زمانی تولد تا مرگ با سازمان‌ها و نهادها سروکار دارد و در همه‌ی امورات زندگی بشر نقش سازمان‌ها و نهادها مشخص است.

حجت‌الاسلام معزالدینی خاطرنشان کرد: در مجموعه‌های مدیریتی نهادها و اداراتی که با افراد جامعه سروکار دارند در صورت همراهی قانون و اخلاق با مدیریت، انسان و جامعه خشنود خواهند بود.

امام‌جمعه موقت یزد به نقش اخلاق در مدیریت پرداخت و تصریح نمود: همه افراد حاضر در این جلسه مدیریت نهادها و اداراتی را بر عهده‌دارند و در صورت به‌کارگیری اخلاق نیکو در زمان مدیریت، قانون به نحو خوب و شایسته اجرا خواهد شد و رضایت مردم را در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: آگاهی، معرفت و تخصص در کنار تقوا و اخلاص، دو مؤلفه لازم برای یک مدیر است و در صورت وجود این خصایص نیکو در بین مدیران، شاهد پیشرفت روزافزون جامعه خواهیم بود.

امام جمعه موقت یزد با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) افزود: چنانچه در مدیران سه خصلت عجب، سوء خلق و کم‌تحملی باشد هیچ‌کس کنار آن‌ها جمع نخواهند شد و باعث افول و انزال مدیران در سطح جامعه خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین معزالدینی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: شهید سردار سپهبد سلیمانی از مردان تکرار نشدنی این سرزمین است و جمعیت حاضر در مراسم‌های تشییع پیکر پاک او نشان‌دهنده عملکرد این فرمانده بزرگ در چهار دهه فعالیت او در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بود.

امام‌جمعه موقت یزد امنیت را یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های مورد انتظار مردم از حکومت دانست و بیان داشت: مردم به‌خوبی و با همه وجود درک کردند که امنیت امروز کشور محصول فکر شهید سردار سلیمانی است.

حجت‌الاسلام معزالدینی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سردار سلیمانی را اخلاص دانست و عنوان نمود: اخلاص سردار شهید او را نزد ملت ایران محبوب کرد و این محبوبیت به‌خوبی در مراسم تشییع و سایر مراسم‌های بزرگداشت این سردار عزیز قابل‌مشاهده است.

"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت نیز در این جلسه شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهیدش را تسلیت گفت و با اشاره به کشته شدن تعدادی از هم‌وطنان عزیز در مراسم تشیع پیکر شهید سلیمانی و سانحه سقوط هواپیمایی اکراین برای جان‌باختگان طلب آمرزش کرد.

فرماندار تفت در ادامه خاطرنشان کرد: لازم است مدیران شهرستان پروژه‌های قابل‌افتتاح در دهه مبارک فجر را به‌منظور جمع‌بندی به این فرمانداری ارسال نمایند.

نوکار خواستار معرفی دو پروژه مهم و تأثیرگذار توسط ادارات شهرستان شد و افزود: ضروری است مدیران شهرستان دو پروژه مهم و تأثیرگذار برای توسعه متوازن شهرستان در حوزه‌های تحت مدیریت خود را به‌منظور بررسی و عملیاتی کردن آن آماده و به این فرمانداری ارسال نمایند.

فرماندار تفت به جذب به‌موقع اعتبارات شهرستانی توسط مدیران تأکید و بیان نمود: مدیران شهرستان اهتمام لازم به‌منظور جذب به‌موقع و هزینه کرد صحیح اعتبارات پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان را داشته باشند.

نوکار در پایان خواستار برگزاری جلسات تکلیفی در حوزه‌های مختلف توسط مدیران در سطح شهرستان شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار