لاریجانی درگذشت آیت الله رسولی‌محلاتی را تسلیت گفت

تهران (پانا)‌- رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت آیت الله حاج سید هاشم رسولی محلاتی یاور انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۰۰۳۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
لاریجانی درگذشت آیت الله رسولی‌محلاتی را تسلیت گفت

علی لاریجانی رئیس مجلس به مناسبت درگذشت آیت الله حاج سید هاشم رسولی‌محلاتی با صدور پیام تسلیتی اظهار داشت: ارتحال روحانی گرانقدر، خدوم و یاور انقلاب، امام (ره) و مقام معظم رهبری، آیت الله رسولی‌محلاتی، موجب تالم و تاثر شد.

وی در این پیام تاکید کرد: این عالم مهذب و مجاهد در طول عمر پربرکت خود علاوه بر تبلیغ علوم‌ دینی و تحقیق و پژوهش در معارف اهل بیت(ع)، شخصیتی دلسوز و خدوم برای نظام اسلامی و رهبری عظیم الشان و منشا خدمات ارزنده فراوانی از جمله سال‌ها تصدی ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و نمایندگی دومین دوره مجلس خبرگان رهبری بود.

لاریجانی در این پیام درگذشت این عالم ربانی را به روحانیت معزز، شاگردان، ارادتمندان و اهل بیت مکرم ایشان‌ به ویژه دامادهای محترم حضرات آقایان حاج شیخ علی اکبرناطق نوری و سیدمحمدعلی‌شهیدی محلاتی و سایر بستگان تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم، علو درجات و برای بازماندگان ‌صبر و شکیبایی طلب کرد.

آیت‌الله سید هاشم رسولی محلاتی از یاران نزدیک امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و نخستین رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور پنج شنبه شب به علت بیماری دارفانی را وداع گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار