امام جمعه بافق :اگر قیام این سردار سلیمانی در منطقه نبود، دنیای غرب هم امروز وجود نداشت.

یزد(پانا)- حجت الاسلام سلیمانی در خطبه های نمازجمعه این هفته بافق به تجلیل از شخصیت سردار سرافراز اسلام و ایران سپهبد شهید قاسم سلیمانی پرداخت و گفت:اگر قیام این سردار رشید اسلام در منطقه نبود، دنیای غرب هم امروز وجود نداشت.

کد مطلب: ۱۰۰۳۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه بافق :اگر قیام این سردار سلیمانی در منطقه نبود، دنیای غرب هم امروز وجود نداشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با گرامیداشت ایام فاطمیه و تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س)،گفت : امروز هرچه داریم به برکت انفاس قدسیه ائمه اطهار سلام الله علی‌ها و به ویژه بانوی بزرگ اسلام حضرت زهرا (س) است.

او افزود: در ایام فاطمیه حرمت‌ها را نگه داریم و به ساحت مقدس حضرت فاطمه سلام الله علی‌ها عرض ارادت کنیم.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود به تجلیل از شخصیت سردار سرافراز اسلام و ایران سپهبد شهید قاسم سلیمانی پرداخت و گفت:اگر قیام این سردار رشید اسلام در منطقه نبود، دنیای غرب هم امروز وجود نداشت.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: سردار سلیمانی در همه دوران‌های انقلاب با شجاعت و اقتدار عمل کرد و توانست به خوبی بدرخشد.

امام جمعه بافق تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی در منطقه هم با کنترل اوضاع و در دست داشتن همه اطلاعات منطقه، دشمنان به ویژه داعش را نابود کرد و آرامش را در کشور‌های لبنان، سوریه، عراق و فلسطین به ارمغان آورد.

حجت الاسلام سلیمانی به توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان نظام که دیدند از هر موضعی که وارد شوند با شکست روبرو شده اند دست به این اقدام جنایتکارانه زدند و او را به شهادت رساندند.

اوبا تحلیل آئین باشکوه تشییع این سردار در شهر‌های مختلف کشور افزود: این پیامی بزرگ برای دشمنان داشت که به خوبی به گوش آنان رسید و گریه‌های مقام معظم رهبری در آئین نماز بر پیکر این سردار یاداور اقدام حضرت علی (ع) در جنگ صفین برای از دست دادن یارانش داشت.

حجت الاسلام سلیمانی گفت: پاکی، صداقت، شجاعت و مردمداری این سردار باعث شد که همه همدل و همراه در فراقش به عزاداری و ارادت بپردازند.

امام جمعه بافق همچنین با اشاره به حمله موشکی سپاه اسلام به پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا در کشور عراق گفت: از این حرکت سپاه تشکر می‌کنیم چرا کار بزرگی از سوی نیور‌های هواوفضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد.

او افزود: اقتدار موشکی ایران مدیون شهید طهرانی مقدم است که توانست با توکل به خدا و اتکا به توانمندی‌ها برای اولین بار موشک را در کشور بسازد و در شرایط کنونی افتخار و عزت ایران باشد.

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: فرزندان سپاه بااقتدارو صلابت و شجاعانه توانستند سیلی بزرگی به آمریکا بزنند.

او همچنین از تصمیمات مجلس شورای اسلامی پیرامون تصویب طرح تروریستی خواندن نیرو‌های آمریکایی و اقدام به موقع دولت و شورای نگهبان در این زمینه تشکر کرد.

تسلیت جانباختگان مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی درشهر کرمان و حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ اوکراینی در تهران و ضرورت رسیدگی به این موضوع از دیگر عناوینی بود که امام جمعه بافق به تشریح آن پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار