امام جمعه مهریز: خون شهید سلیمانی آغازی بر پایان اشغالگری‌های آمریکاست

یزد(پانا) - امام جمعه مهریز گفت: ثمره خون پاک شهید سلیمانی و همرزمانش آغازی بر پایان اشغالگری‌های آمریکا و تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها است.

کد مطلب: ۱۰۰۳۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه مهریز:  خون شهید سلیمانی آغازی بر پایان اشغالگری‌های آمریکاست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه‌های نمازجمعه امروز یزد با تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی درها به روی ملت ایران گشوده شد و شهادت این سردار بزرگ، آغازی بر پایان اشغالگری‌های آمریکا و تبدیل تهدیدها به فرصت است.

وی بیان کرد: با شهادت سردار قاسم سلیمانی، موجی از روحیه ضد آمریکایی را در جهان رقم خواهیم زد و انتقام سختی خواهیم گرفت.

محی الدینی با اشاره به سخنان رهبری در مورد انتقام سخت که به چند موشک محدود نمی‌شود، ادامه داد: باید نیروهای نظامی آمریکایی‌ها از منطقه خارج شوند و امروز زمان نابودی اسرائیل فرا رسیده و شلیک این موشک‌ها نشان دهنده قدرت نظامی ایران و بازدارنده نیروهای آمریکایی و اسرائیلی است.

امام جمعه مهریز عنوان کرد: شلیک موشک‌ها از اقدامات بهنگام فرمانده هوا فضای کشور ایران بود که به همت شهید تهرانی مقدم میسر شد که یاد این شهید والامقام را گرامی می د اریم و از سردار حاجی زاده، فرمانده هوا فضا سپاه پاسداران قدردانی می‌کنیم.

محی الدینی تاکید کرد: مجلس نیز با تصویب تروریست خواندن آمریکا بهترین اقدام را انجام داد و از این مجلس نیرومند نیز تقدیر می‌کنیم.

وی با اشاره به تشییع با شکوه پیکر سردار قاسم سلیمانی بیان کرد: این تشییع بیانگر حرکت میلیونی مردم سراسر جهان و کشور در جهت پیروی و همراهی با ولایت فقیه و گوش به فرمانی امام خامنه ای بود.

امام جمعه مهریز همچنین با اشاره به انتخاب شایسته سردار قاآنی اظهار داشت: قاآنی مانند سردار سپهبد سلیمانی است که همه جا در کنار شهید سلیمانی حضور داشت و با تفکرات و دیدگاه‌های این شهید آشناست.

محی الدینی ادامه داد: خون این شهید، رعب و وحشت را در دل همه آمریکایی‌ها به خصوص ترامپی که همیشه خندان بود انداخته به گونه‌ای که حتی حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشده و شلیک موشکی آمریکا به سوی پایگاه الاسد را دروغ می‌خواند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات پرداخت و افزود: نمایندگان مجلس باید موضع خود را شفاف بیان کنند، وابسته به باند و حزبی نباشند، مدافع حقوق مردم، مؤمن و انقلابی باشند و قوانینی که به نفع مردم است را تصویب کنند.

محی الدینی ادامه داد: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی باید چند نکته را در نظر بگیرند نباید به خاطر رأی بیشتر خدمات انقلاب و نظام را نادیده بگیرند، به اختلافات دامن بزند، وعده‌ای غیرمنصفانه که در کشور قابلیت اجرا ندارد به ملت بدهند، وعده‌ای دروغین و غیر واقعی را به امت ایران تلقین نکنند.

وی تصریح کرد: کار نماینده مجلس قانونگذاری است نه اینکه راه، پل و جاده بسازد باید آن قانونی که به نفع دولت و ملت است و کمر دشمنان را خم می‌کند، تصویب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار