معاون فرهنگی ستاد فرماندهی کل قوا: شهادت سلیمانی استکبارجهانی را رسوا کرد

یزد(پانا)- معاون فرهنگی اشراف ستاد فرماندهی کل قوا گفت: شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تمام معادله دشمنان علیه ملت ایران و جبهه مقاومت را بر هم زد و موجب رسوایی استکبار جهانی در عرصه بین المللی شد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون فرهنگی ستاد فرماندهی کل قوا:  شهادت سلیمانی استکبارجهانی را رسوا کرد

به گزارش ایرنا سرتیپ زین‌العابدین احمدی روز جمعه در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد فاطمه الزهرا (س) یزد برگزار شد، افزود: این شهادت موجب بیداری مسلمانان در مقابل آمریکا و حامیان جهانی و منطقه‌ای او شد و قدرت جبهه مقاومت را نشان داد.

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم در تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی و سایر شهدای همرزم او در ایران و عراق بار دیگر اوج دلبستگی به اهداف و آرمان والای شهدای راه حق و فضیلت را به رغم تمامی توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی نشان داده است.

این یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: وارد کردن ضربه‌ به پایگاه بزرگ نظامی آمریکا با وجود رعایت مسائل امنیتی در عراق، از سوی رزمندگان اسلام قدرت نظامی و دفاعی ایران را به رخ جهانیان کشاند.

احمدی تصریح کرد: بدون شک این شهادت سبب بیداری افراد، ایجاد هبستگی بیشتر در بین دلسوزان نظام شد و بنیان سست قدرت پوشالی استکبارجهانی و آمریکایی‌ها را در منطقه نشان داد و باید راه شهدای جبهه مقاومت را همچنان ادامه دهیم .

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی پیرو محض مقام معظم رهبری بود و باید همواره برای موفقیت مسیر شهیدان راه او را شاخت و برای تحقق اهداف آنها همواره آماده جانفشانی و لبیک‌گویی به ارزش‌های معنوی و دین اسلام باشیم.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار شهید سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی در کشور اعلام کردند.

وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد.

همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار