آغاز عملیات عمرانی مجموعه فرهنگی و گردشگری بام میبد

یزد(پانا)- عملیات بازسازی و بازآفرینی ساخت مجموعه فرهنگی و گردشگری بام میبد در مراسمی با حضور «محمدعلی طالبی» استاندار یزد و مسئولان شهرستان میبد به طور رسمی آغاز شد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات عمرانی مجموعه فرهنگی و گردشگری بام میبد

«علیرضا نقوی» شهردار میبد در حاشیه این مراسم که عصر روز پنجشنبه نوزدهم دیماه برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در مورد این عملیات عمرانی، گفت: بازآفرینی مجموعه فرهنگی گردشگری بام میبد در چهار فاز اجرایی می‌شود که فاز اول آن شامل عملیات زیرسازی، آسفالت، نصب آلاچیق، کف فرش مسیر تردد، روشنایی، رنگ آمیزی تیر برق‌‌ها در پارک غدیر است که تا پایان سال آماده بهره برداری خواهد شد.

وی افزود: با توجه به ضرورت وجود بوستان و فضای سبز شهری جهت استفاده شهروندان، شهرداری یکی از طرح‌های عمرانی سال آینده را آماده سازی پردیس فرهنگ و هنر در بام میبد شامل باغ زیلو، باغ سفال و گذر تاریخ و تمدن، در دستور کار خود قرار داده است.

نقوی همچنین از رونمایی بوم رنگ شهر میبد در آینده نزدیک خبر داد و افزود: امروزه اهمیت چشمگیر رنگ‌ها در محیط زندگی انسان‌ها، امری بدیهی است و حتی می‌توان گفت که رنگ فضاهای شهری، نمودی از فرهنگ شهروندان محسوب می‌شود که در بسیاری از شهرها تأثیر آن در کیفیت عرصه‌های عمومی مغفول مانده است و این پالت یا بوم رنگ براساس طرح‌های ظروف سفالی قدیمی میبد استخراج و رونمایی می‌شود.

در حاشیه این جلسه از طرح آغاز پروژه «میبد شهر جهانی نگاره‌ها» به عنوان شعار سال 1399 رونمایی و عملیات تیم خدمات سفر شهرداری جهت نوروز آغاز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار