فرمانده انتظامی استان یزد: اقتدار ایران اسلامی نشات گرفته از خون پاک شهداست

یزد(پانا)- فرمانده انتظامی استان یزد گفت: دشمن که به خیال باطل خود گمان می‌کرد با تحریم، امکان تغییر نگاه و جهت در انقلاب و حاکمیت ایران وجود دارد، متوجه شد اقتدار نظام اسلامی نشات گرفته از ایمان و خون پاک شهداست.

کد مطلب: ۱۰۰۳۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده انتظامی استان یزد:  اقتدار ایران اسلامی نشات گرفته از خون پاک شهداست

به گزارش ایرنا سرتیپ محمدرضا میرحیدری در کارگاه ایمنی و پیشگیری از سوانح و حوادث استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی افزود: عزت و اقتدار ایران اسلامی باعث شد که چهره پلید نظام استکباری و سردمداران آنها برای ملت ها و آزادگان جهان روشن شود.

وی ادامه داد: امروز گروه‌های مقاومت در یمن و فلسطین با دستان خالی در مقابل استکبار جهانی ایستاده‌اند و در حال حاضر شاهد کاهش اقتدار پوشالی آمریکا هستیم.

میرحیدری بیان داشت: تشییع باشکوه پیکر سپهبد شهید سلیمانی و همرزمانش باعث شد ، ترس و وحشت عجیبی در وجود آمریکای جنایتکار و هم پیمانانش فرا گیرد و آنها را متزلزل کرد.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی(ناجا) به عنوان سکاندار امنیت داخلی کشور شناخته می‌شود ،افزود: در حال حاضر ماموریتی خطیرتر از گذشته در خصوص دفاع از حقوق ملت بر عهده داریم.

میرحیدری با قدردانی از مسوولان برگزاری کارگاه ایمنی و پیشگیری از سوانح و حوادث تصریح کرد: اگر بخواهیم آسیب کمتری را در ماموریت شاهد باشیم باید نگاهمان دلسوزانه، جهادی و انقلابی باشد.

وی اظهار امیدواری کرد که برگزاری این کارگاه در بهبود وضعیت ماموریت‌های ناجا در جهت کاهش سوانح و حوادث تاثیرگذار باشد.

بامداد جمعه هفته گذشته سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه ابومهدی المهندس جانشین فرمانده الحشد الشعبی عراق و جمعی از همراهانشان، در عملیات تروریستی از سوی نیروهای آمریکایی در فرودگاه بغداد شهید شدند.

به همین مناسبت تاکنون در مساجد و تکایای شهرها و روستاهای استان یزد مجالس و محافل متعددی به یاد این فرمانده رشید اسلام برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار