‌کشف ۳۹۴ کیلو تریاک و حشیش

تهران (پانا) -رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری ۳ قاچاقچی در عملیات مشترک با پلیس استان یزد و توقیف ۳ دستگاه کامیون خبر داد و گفت از خودرو های متهمان ۲۸۵ کیلو تریاک و ۱۰۹ کیلو حشیش کشف شد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
‌کشف ۳۹۴ کیلو تریاک و حشیش

به گزارش پلیس، سرهنگ محمد بخشنده عنوان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای قصد دارد، مقادیری مواد مخدر از استان های جنوبی کشور تهیه و به تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با تکمیل تحقیقات اطلاعاتی توسط تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، مشخص شد که متهم با سفر به یکی از استان های جنوبی کشور، مقادیری تریاک و حشیش از قاچاقچیان تهیه کرده و با همکاری ۲ همدستش قصد دارد با جاسازی آن در داخل ۳ دستگاه کامیون بعد از گذشتن از استان یزد به تهران منتقل کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، ادامه داد: با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران عملیات ویژه به استان یزد اعزام شدند و با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد خودروهای متهمان ساعت ۱۸:۳۰ پانزدهم دی ماه در ایستگاه "مهریز" یزد مشاهده و مراقبت های ویژه پلیسی آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران پس از مراقبت های ویژه خودروهای متهمان را متوقف و راننده آنها را دستگیر کردند، گفت: در بررسی از داخل یکی از کامیون ها ۲۸۵ کیلو تریاک و ۱۰۹ کیلو حشیش کشف شد و کاشف به عمل آمد که ۲ کامیون دیگر فاقد مواد مخدر بوده و برای اغفال و رد گم کنی، کامیون اصلی را همراهی می کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهمان به جرم ارتکابی و تکمیل تحقیقات پلیسی، هر سه سوداگر مرگ در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار