فریاد « مرگ بر استکبار » مردم سمنان در تایید انتقام سخت

سمنان (پانا) - مردم ولایتمدار دیار دارالمرحمه سمنان در کاروان بزرگ عزاداری به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و قدردانی از اقدام اخیر سپاه در پاسخ به دشمنان، با فریاد مرگ بر استکبار و لبیک یا حسین(ع)، انتقام سخت از دشمنان را تایید کردند.

کد مطلب: ۱۰۰۳۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
فریاد « مرگ بر استکبار » مردم سمنان در تایید انتقام سخت

مردم شریف سمنان با حضور پرشور در کاروان بزرگ عزاداری به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و قدردانی از اقدام اخیر سپاه در پاسخ به دشمنان بابت خون‌خواهی سردار، در مسیر خاطره‌انگیز سمنان، از میدان سعدی تا امامزاده یحیی(ع) که بارها و بارها نظاره‌گر خروش مردم سمنان بود، حماسه خلق کردند و با مشت هایی محکم خواستار انتقام سخت شدند.

در پی عملیات تروریستی دولت آمریکا در بغداد و به شهادت رساندن سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» و جمعی از همرزمانشان، موجی از خشم و نفرت از مستکبران جاهل آمریکایی به دلیل ترور ناجوانمردانه این شهید والامقام که سالیان دراز از تمامیت ارضی کشور و حرم امامان معصوم(ع) دفاع کرده بود به راه افتاد و آحاد ملت ایران در اوج وحدت و انسجام خواستار گرفتن انتقام از این جنایت آمریکایی‌ها شدند.

مردم همیشه درصحنه سمنان، در پی این اقدام سپاه با راهپیمایی کردن از میدان سعدی به سمت آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) سمنان ضمن پاسداشت سردار دلها شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» و شهدای مقاومت اقدام از پاسخ نیرو‌های جان بر کف سپاه به پایگاه‌های نظامی آمریکا تشکر کردند.

مردم شریف سمنان با مشت های گره‌کرده، چشمانی اشک‌آلود و لحنی آکنده از خشم، با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر استکبار» انزجار و نفرت خود را از دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام و با سر دادن شعار «سپاه انقلابی، تشکر تشکر» بر انتقام شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی تاکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار